FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Ericsson Nikola Tesla: neto dobit 31,8 milijuna kuna

ZAGREB, 21. travnja 2005. (Hina) - Kompanija Ericsson Nikola Tesla uprva je tri mjeseca ove godine ostvarila 31,8 milijuna kuna netodobiti, što je 9,9 posto više nego u istom razdoblju lani, stoji ufinancijskom izvješću kompanije koje prenosi Zagrebačka burza.
ZAGREB, 21. travnja 2005. (Hina) - Kompanija Ericsson Nikola Tesla u prva je tri mjeseca ove godine ostvarila 31,8 milijuna kuna neto dobiti, što je 9,9 posto više nego u istom razdoblju lani, stoji u financijskom izvješću kompanije koje prenosi Zagrebačka burza.

Zarada po dionici za prvo tromjesečje ove godine iznosi 24,21 kunu, što je porast u odnosu na isto lanjsko razdoblje kada je iznosila 22,02 kune.

Kako se navodi u pojašnjenju poslovnih rezultata, porast neto dobiti rezultat je smanjenja negativnih tečajnih razlika te većih marži ostvarenih tijekom prvog tromjesečja ove godine. Porast marži, kako su pojasnili, rezultat je privremene promjene udjela pojedinih proizvoda u ukupnoj prodaji u promatranom razdoblju.

Ukupni su prihodi kompanije u prva tri mjeseca ove godine iznosili 312,7 milijuna kuna i bili su 27,5 posto manji nego u istom lanjskom razdoblju. Pritom su prihodi od prodaje u zemlji povećani za 47,76 posto, na 89,56 milijuna kuna, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu smanjeni sa 315,78 milijuna kuna u prva tri mjeseca prošle godine, na 190,85 milijuna kuna u istom razdoblju ove godine.

Ukupni su rashodi Ericsson Nikola Tesle u prva tri ovogodišnja mjeseca iznosili 272,95 milijuna kuna i bili su gotovo 31 posto manji nego u istom razdoblju prošle godine.

U pojašnjenju poslovnih rezultata navodi se i kako je ukupan obujam poslovanja za prvo ovogodišnje tromjesečje manji u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a manji je i rezultat poslovanja iz osnovne djelatnosti. Istodobno, rezultat iz financijskih aktivnosti povećao se zbog smanjenja negativnih tečajnih razlika.

Kako su istaknuli u kompaniji, naplata potraživanja od inozemnih kupaca je redovna, dok kod naplate potraživanja od domaćih kupaca nema neizvjesnosti, ali i dalje postoji kašnjenje u naplati.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙