FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Što Hrvati misle o robnim markama - Kraš i Podravka prvi

ZAGREB, 11. travnja 2005. (Hina) - Hrvatski građani, njih oko 38 posto,istaknuli su prvo Kraš, a potom Podravku, dva ugledna domaćaproizvođača koji su vremenom i sami postali robne marke, kao markeproizvoda koje im prve padaju na pamet kad je riječ o robnim markama,pokazalo je istraživanje GfK Hrvatska.
ZAGREB, 11. travnja 2005. (Hina) - Hrvatski građani, njih oko 38 posto, istaknuli su prvo Kraš, a potom Podravku, dva ugledna domaća proizvođača koji su vremenom i sami postali robne marke, kao marke proizvoda koje im prve padaju na pamet kad je riječ o robnim markama, pokazalo je istraživanje GfK Hrvatska.

Više od 19 posto ispitanih navelo je Kraš, Podravku nešto manje od 19 posto, a na trećem se mjestu nalazi internacionalna sportska marka Nike, za koju se odlučilo 12 posto ispitanika.

Marka Kraš se iznad prosjeka ističe kod ispitanika u Zagrebu s okolicom te u Lici, Kordunu, Banovini, zatim u najmanjim i najvećim naseljima, kod dobne skupine od 45 do 54 godine, te kod starijih od 65 godina.

S druge strane, marku Podravka više od prosjeka navode u sjevernoj Hrvatskoj te Lici, Kordunu i Banovini, u naseljima do 2.000 stanovnika, žene i ispitanici stariji od 45 godina.

Ostale značajnije spomenute internacionalne marke su: Gorenje, Sony, Samsung, Adidas, Levis, Benetton, Coca-Cola, Nokia, Philips, Nivea, Siemens, T-com, Puma i td.

U domaćim markama lideri su još Dukat, Franck, Vindija, Gavrilović, Končar, Konzum, Varteks, Pliva, Grandi (Getro), K+ (Konzum), Ledo, Zvijezda i td.

Istraživanje je pokazalo da 30 posto građana smatra da bolju kvalitetu imaju domaće marke, a 22 posto da su i jedni i drugi kvalitetni. Njih 28 posto smatra da ovisi o kojima se proizvodima ili uslugama radi, dok njih 17 posto drži da je bolja kvaliteta internacionalnih proizvoda.

Više od 27 posto ispitanih građana ocjenjuje da domaće marke nude bolju vrijednost za novac, odnosno da vrijede svoju cijenu. Nešto manje, njih 26 posto, smatra da je to jednako kod domaćih i internacionalnih, 24 posto da ovisi o proizvodu, a 19 posto da bolju vrijednost daju internacionalne marke.

Polovica anketiranih slaže se da su za internacionalne marke atraktivnije reklame odnosno oglasi, njih 25 posto drži da je to podjednako, a samo 12 posto ispitanika smatra da su reklame za domaće marke atraktivnije.

Mladi, njih 66 posto po istom istraživanju, više vole internacionalne marke, njih 13 posto jednako i domaće i inozemne, dok se za domaće marke odlučilo njih 7 posto.

Da mladi više vole međunarodne marke natprosječno ističu u Zagrebu s okolicom i u Dalmaciji, zatim u gradovima preko 100.000 stanovnika, osobe u dobi od 35 do 54 godine, visokoobrazovani, zaposleni i oni s najvišim osobnim mjesečnim prihodima.

Naše društvene vrijednosti i način života odražavaju bolje domaće marke, smatra 41 posto ankretiranih, a njih 25 posto da to čine podjednako i domaće i internacionalne.

Pritom je 43 posto ispitanika mišljenja da domaće marke predstavljaju svoje proizvode na nama blizak način, a da to čine podjednako s internacionalnim smatra 24 posto ispitanika.

Iz GFK Hrvatska naglašavaju da je istraživanje javnog mnijenja provedeno na reprezentativnom uzorku građana starijih od 15 godina, metodom osobna anketa u domaćinstvu provedenom u ožujku ove godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙