FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Za dodatnu turističku promociju HTZ ulaže 10 milijuna kuna

ZAGREB, 24. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ)će od sredine travnja do sredine svibnja na ključnim inozemnimtržištima za hrvatski turizam pokrenuti dodatnu reklamnu kampanju, ušto će uložiti 10 milijuna kuna.
ZAGREB, 24. ožujka 2005. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) će od sredine travnja do sredine svibnja na ključnim inozemnim tržištima za hrvatski turizam pokrenuti dodatnu reklamnu kampanju, u što će uložiti 10 milijuna kuna.

Većina će tih sredstava biti uložena, kako se doznaje od direktora Glavnog ureda HTZ-a Nike Bulića, u oglašavanje i promociju na značajnijim europskim TV postajama, s ciljem poticanja zanimanja inozemnih turista za dolazak u Hrvatsku, posebno nakon Uskrsa pa do lipnja, kada se u hrvatskom turizmu očekuju "rupe" u popunjenosti kapaciteta.

Gledano po zemljama, najviše će od navedenog iznosa ili 750 tisuća eura biti uloženo za oglašavanje na njemačkom tržištu.

Slijedi Italija gdje će biti uloženo 400 tisuća eura, u Austriji 300 tisuća, u Švedskoj i Nizozemskoj po 150 tisuća eura, u Češkoj 100 tisuća eura, te u Poljskoj i Mađarskoj po 60 tisuća eura.

Prošle je godine za to oglašavanje utrošeno oko 26 milijuna kuna, a ove su godine, napominje Bulić, u HTZ-u uspjeli stvoriti financijsku osnovu za tih dodatnih 10 milijuna kuna, ukupno 36 milijuna kuna.

U vezi ovogodišnjih nastupa na međunarodnim turističkim sajmovima Bulić kaže da su do sredine ožujka "odradili" 55 nastupa, što je više od polovice predviđenih za ovu godinu. Na svima je bilo vidljivo značajno zanimanje široke publike i turističkih partnera za Hrvatskom slijedom čega je, kaže, ove godine realno očekivati najmanje ponavljanje lanjskih turističkih brojki, ali i blago povećanje fizičkog prometa od oko 2 posto.

Prema najnovijim informacijama s inozemnih tržišta o trenutnom stanju knjiženja i prodaje hrvatskih turističkih programa, Bulić kaže da bi ove godine u Hrvatskoj značajnije poraste dolazaka opet mogli ostvariti kao i lani Francuzi, Skandinavci te turisti iz Velike Britanije, Irske, Nizozemske i Švicarske. Na tim se tržištima već sada Hrvatska dobro rezervira i prodaje, a neke su destinacije, poput Dubrovnika već gotovo rasprodane.

Nešto niže stope rasta ili minimalno slični lanjski rezultati mogu se kaže očekivati iz Njemačke, Italije i Austrije, dok se poboljšanje rezultata u odnosu na lani očekuje iz Slovenije i Češke. Iz Mađarske, koja je jedina lani od novih EU članica u Hrvatskoj imala značajniji porast, ove se godine može očekivati nešto blaži porast, od oko 5 posto zbog relativnog pada standarda u toj zemlji.

Govoreći o trenutnom stanju bookinga pojedinih jadranskih odredišta na inozemnim tržištima, za sada, kaže, najbolje stoji dubrovačko područje, a u plusu su i Dalmacija (Split i Zadar) te Kvarner. Istra jedina za sada bilježi minuse, i to, kako kaže, dvoznamenkaste, posebno mjesta Rovinj, Pula i Umag. Od istarskih se destinacija, kako kažu inozemni touroperateri, za sada dobro prodaje jedino Poreč.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙