FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U pariškom metrou 400 plakata turističke Hrvatske

PARIZ, 17. ožujka 2005. (Hina) - Na stajalištima pariškog metroa s 400promotivnih jumbo plakata predstavlja se turistička Hrvatska, čimepočinje intenzivna kampanja na francuskom tržištu pred početakovogodišnje turističke sezone.
PARIZ, 17. ožujka 2005. (Hina) - Na stajalištima pariškog metroa s 400 promotivnih jumbo plakata predstavlja se turistička Hrvatska, čime počinje intenzivna kampanja na francuskom tržištu pred početak ovogodišnje turističke sezone.

Na sajmu turizma otvorenom u četvrtak u Parizu (Salon Mondiale du Tourisme), 30. po redu, medu 630 izlagača iz 95 zemalja svijeta, predstavlja se i Hrvatska i to prvi put na povećanom izložbenom prostoru (štandu), od 90 metara četvornih.

Za plakatiranje na stajalištima pariškog metroa, koje će trajati do 22. ožujka, uloženo je 225 tisuća eura, a većinu sredstava izdvojila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ), dok su 54 tisuće eura dala tri francuska turoperatera (FRAM, Transtour/Marsans i Rivages du Monde). To je ujedno i prvi put da neki francuski turoperatori sudjeluju sa svojim sredstvima u promociji Hrvatske u Francuskoj.

Direktorica HTZ-ovog predstavništva u Francuskoj Marina Tomas-Billet pritom posebno naglašava da sva tri turoperatera, kao i ostalih stotinjak koji imaju Hrvatsku u svojim programima, i od ove godine očekuju dobre rezultate u Hrvatskoj, a svi već sada bilježe i do 30 posto veće zanimanje i rezervacije francuskih turista za ovu sezonu.

Tomas-Billet ističe i da je ovogodišnja marketinška kampanja samo nastavak uspješnih kampanja u zadnjih šest godina koje su "probudile" francusko tržište za Hrvatskom te dovele do najvećeg porasta među svim konkurentskim destinacijama. Dodaje da je i ove godine kao i lanjske dvije, Hrvatska turistička ponuda u trendu medu Francuzima te, iako oprezno govori o mogućih 30 posto ovogodišnjeg porasta, ipak napominje da bi Hrvatska ove godine mogla "dobiti" više od 400.000 lanjskih turista. To je u odnosu na 2003. bio porast od 78 posto, dok su sa 1, 24 milijuna noćenja u hrvatskim ljetovalištima Francuzi lani zabilježili porast od 80 posto.

Na sajmu turizma u Parizu osim HTZ-a kao organizatora nastupa, izlaže i nekoliko turističkih tvrtki (hoteli i agencije) iz svih jadranskih regija. Svi su, kako se doznaje, vrlo zadovoljni odazivom široke publike već prvog dana sajma.

Hrvatski su štand, po završetka svečanog otvaranja sajma, obišli i čelni ljudi sajma i francuskog turizma, pri čemu je direktor za turizam pri resornom francuskom ministarstvu Bruno Fareniaux kazao da Hrvatska postaje sve ozbiljniji konkurent Francuskoj u turizmu Mediterana.

Sajam SMT 2005. u Parizu se održava do 20. ožujka. Organizatori očekuju više od lanjskih 100 tisuća posjetitelja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙