Koristi se 70 do 100 temeljnih ekonomskih pokazatelja s usporednim uzorkom sličnih tvrtki u prehrambenoj i farmaceutskoj industriji, a iz obje tvrtke nije bilo moguće doznati vrijednost ugovora.
Član Podravke Goran Markulić ističe da se benchmarking upravi tvrtke pomoći bolje dijagnosticirati i uskladiti poslovanje sa strategijom i postavljenim ciljevima.
Podravka, objašnjavaju, time dobiva veću mogućnost uvida u poslovanje na temelju većeg broja ekonomskih pokazatelja, jer u tvrtki imaju odjel koji prati druge tvrtke i to će im pomoći da lakše izrade Podravkinu poslovnu strategiju.
S obzirom da Podravka gotovo polovicu svog prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima, na ovaj će se način moći uspoređivati sa sličnim kompanijama na tržištima EU, gdje Podravka ostvaruje 61 posto svoje ukupne inozemne prodaje, tržištima srednje i jugoistočne Europe, ali i ostalim tržišta na kojima Podravka posluje.
Benchmarking studije će biti rađene prema postojećoj normi UK BenchmarkIndex (UKBI), koja je ujedno i najveća globalna baza podataka ove vrste, a pokriva širok spektar industrija i tvrtki u rasponu prihoda do 300 milijuna eura.