FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dani marketinga "PRIME 2005" na ZV-u

ZAGREB, 15. veljače 2005. (Hina) - Treći međunarodni dani marketinga"PRIME 2005", koji će se od 17. do 19. veljače održati na Zagrebačkomvelesajamu, okupit će 160 izlagača iz 16 zemalja, najavljeno je nadanašnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 15. veljače 2005. (Hina) - Treći međunarodni dani marketinga "PRIME 2005", koji će se od 17. do 19. veljače održati na Zagrebačkom velesajamu, okupit će 160 izlagača iz 16 zemalja, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare.

Osnovni cilj PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA, jest prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije.

Kako najavljuju organizatori, ovogodišnji će PRIME okupiti 15 posto više izlagača nego prošlogodišnji, koji je okupio 140 izlagača iz 25 zemalja.

PRIME je, kako je rečeno, pozicioniran kao mjesto godišnjeg susreta struke, svih onih koji se bave kreacijom, marketiranjem, produkcijom, distribucijom, komunikacijom i prodajom.

Tako će kroz izložbeni, stručni, edukacijski i društveni program, PRIME ove godine na jednom mjestu okupiti oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće te sve ostale sudionike industrije marketinga i gospodarstva u cjelini.

Koliko je važna tržišna interakcija, kako dizajn stvara vrijednost te je li neki proizvod brand, samo su neke od tema o kojima će biti riječi na ovogodišnjim danima marketinga.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙