ZAGREB, 14. veljače 2005. (Hina) - U organizaciji Zagrebačkog velesajma(ZV) i gospodarsko-interesnog udruženja tržišnog komuniciranja HURA od17. do 19. veljače na ZV-u će se održati 3. međunarodni danimarketinga PRIME, na kojem će se
okupiti struka s područja marketingai tržišnih komunikacija iz zemlje i svijeta.
ZAGREB, 14. veljače 2005. (Hina) - U organizaciji Zagrebačkog
velesajma (ZV) i gospodarsko-interesnog udruženja tržišnog komuniciranja HURA
od 17. do 19. veljače na ZV-u će se održati 3. međunarodni dani marketinga
PRIME, na kojem će se okupiti struka s područja marketinga i tržišnih
komunikacija iz zemlje i svijeta. Cilj ovog sajma je predstavljanje
svjetskih trendova u industriji tržišnih komunikacija i marketinga, s posebnim
naglaskom na prezentacije dostignuća i mogućnosti u Hrvatskoj.
Kako najavljuju organizatori, ovogodišnji bi PRIME trebao okupiti 15
posto više izlagača nego prošlogodišnji, koji je okupio 140 izlagača iz 25
zemalja.
Uz izložbeni i stručno-edukativni program u sklopu PRIME-a održat će se
i niz promocija izlagača - oglašivača, agencija, medija, istraživačkih i
produkcijskih kuća te ostalih sudionika iz industrije marketinga.