"Adventures in Travel Expo", najveći svjetski sajam pustolovnog turizma, održan u centru Jacob Javits, posjetilo je više od 22.000 posjetitelja, 3.700 turističkih stručnjaka, a pratilo ga je oko 450 novinara.
Ovakve sajmove godišnje posjeti oko 33 milijuna ljudi u Sjedinjenim Državama u potrazi za novim vrstama odmora koji uključuju izazove ekološkog, prirodnog i kulturnog karaktera.
Ured Hrvatske turističke zajednice u New Yorku je predstavio Hrvatsku kao privlačnu destinaciju za američko tržište zanimljivom specijaliziranom ponudom avanturističkog turizma, te vizualno atraktivnim posterima Zagreba i Dubrovnika koji su zainteresirale i oduševile mnoge goste sajma, rekao je za Hinu Ured.
Ovakav događaj pruža mogućnost Hrvatskoj da uđe na nove segmente američkog turističkog tržišta i proširi turističku ponudu Hrvatske u SAD-u.
Hrvatski štand je zabilježio veliki broj posjetitelja koji su navodili brojne članke i reportaže o Hrvatskoj u američkom tisku i medijima kao glavni razlog zainteresiranosti.
Tako je National Geographic, jedan od glavnih medijskih partnera sajma, u listopadu prošle godine u posebnom izdanju časopisa "National Geographic Traveler" na naslovnici predstavio grad Korčulu uz popratni članak o dalmatinskoj obali i otocima, uvrstivši ih među najvažnije svjetske turističke destinacije.
Časopis "National Geographic Adventure" je odabrao uzburkane vode rijeke Une za naslovnicu svog prosinačkog izdanja, a Hrvatsku kao destinaciju opisao kao "biser Jadrana" i "raj na zemlji".
Daljnjem promicanju hrvatskih turističkih atrakcija na američkom tržištu pridonijela je i dokumentarna emisija televizije PBS "Land of the Falling Lakes", koja je pokazala ljepote Plitvičkih jezera.