Državni tajnik za visoko školstvo Slobodan Uzelac istaknuo je kako je riječ o iznimno složenom pitanju, ali koje se mora demistificirati. Mišljenja je kako je ljudska seksualnost kompleksno pitanje, koje se ne bi trebalo obrađivati u okviru samo jednog predmeta.
Osvrćući se na sastav Povjerenstva za prosudbu svih programa koji se provode vezano za spolni odgoj, kojeg su udruge Iskorak, Kontra i Ženska mreža Hrvatska ocijenile nekompetentnim, a njegovog čelnog čovjeka Vladimira Grudena optužili za homofobiju, Uzelac je naglasio kako se nastojalo da Povjerenstvo bude što raznolikije, te da se ničije mišljenje ne treba unaprijed odbacivati.
Tvrdnje državne pravobraniteljice za ravnopravnost spolova Gordane Lukač Koritnik na konferenciji za novinare udruga Iskorak, Kontra i Ženske mreže Hrvatska, kako nije dobila cjelokupan Program spolnog odgoja "Teenstar" već samo popratne materijale o njemu su netočne, istaknuto je u Ministarstvu znanosti obrazovanja i športa. Iz Ministarstva tvrde da su cjelokupan Program pravobraniteljici dostavili 23. prosinca.
Pravobraniteljica Lukač Koritnik je gostujući na današnjoj konferenciji za novinare na poziv tih udruga podržala uvođenje spolnog odgoja u škole, ali je za program "Teenstar", koji se trenutno provodi u školama, kazala da joj Ministarstvo nije dostavilo cjelovit program već samo popratne materijale o njemu.
Uzelac se na konferenciji osvrnuo i na izbore za Studentski zbor. Podsjetio je kako je ove akademske godine probijen rok za održavanje izbora za Studentski zbor, jer su oni trebali biti raspisani do kraja studenoga prošle godine.
Ministarstvo je, dodao je, upozorilo senate visokih učilišta da moraju poštovati zakonski rok, a izbori su naknadno raspisani. Do sada su izbori obavljeni na sveučilištima u Osijeku i Rijeci, u Splitu će biti obavljeni u veljači, a u Zagrebu su upravo u tijeku. Za novoosnovana sveučilišta u Dubrovniku i Zadru izbori su bili lani kada su se ta sveučilišta formirala.
Uzelac je upozorio kako studenti i njihova vodstva ne participiraju dovoljno u procesu razvoja visokog školstva.