FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatski turistički spotovi sutra na svjetskim TV postajama

ZAGREB, 19. siječnja 2005. (Hina) - Tijekom prijenosa sutrašnje utrkeslalomašica za Svjetski skijaški kup na zagrebačkom Sljemenu nanekoliko će se svjetskih TV postaja emitirati promotivne poruke ispotove hrvatskog turizma, izvijestili su iz Hrvatske turističkezajednice (HTZ) koja je dogovorila to emitiranje.
ZAGREB, 19. siječnja 2005. (Hina) - Tijekom prijenosa sutrašnje utrke slalomašica za Svjetski skijaški kup na zagrebačkom Sljemenu na nekoliko će se svjetskih TV postaja emitirati promotivne poruke i spotove hrvatskog turizma, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koja je dogovorila to emitiranje.

Hrvatske turističke spotove pod sloganom "Mediteran kakav je nekad bio" u trajanju od 30 sekundi prikazat će tako Eurosport, RTV Slovenije, austrijski ORF 1, talijanski RAI, finski MTV 3 i MTV 3+, te švicarske TV postaje SF 2, TSR 2 i TSI, koje se emitiraju za njemačko, francusko i talijansko govorno područje.

HTZ se, po odluci svoga Turističkog vijeća iz prosinca prošle godine, sa 580 tisuća kuna (sponzorski) pridružio Hrvatskom skijaškom savezu i Organizacijskom odboru ženske slalom utrke "Zlatni medvjed" koja se prvi put održava u Hrvatskoj.

Osim spotova na navedenim TV postajama HTZ je organizirao i studijski posjet Dubrovniku (17. i 18. siječnja) za 10-ak televizijskih inozemnih novinara koji će pratiti to svjetsko natjecanje.

S ciljem ukupne promocije Hrvatske, kao zemlje domaćina, HTZ je organizatorima ustupio i veću količinu promotivnih materijala (brošura, video snimki, fotografija i drugog), kako bi svi natjecatelji, strani novinari i posjetitelji dobili više informacija o hrvatskoj turističkoj ponudi i kulturno-prirodnoj baštini.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙