Hrvatske turističke spotove pod sloganom "Mediteran kakav je nekad bio" u trajanju od 30 sekundi prikazat će tako Eurosport, RTV Slovenije, austrijski ORF 1, talijanski RAI, finski MTV 3 i MTV 3+, te švicarske TV postaje SF 2, TSR 2 i TSI, koje se emitiraju za njemačko, francusko i talijansko govorno područje.
HTZ se, po odluci svoga Turističkog vijeća iz prosinca prošle godine, sa 580 tisuća kuna (sponzorski) pridružio Hrvatskom skijaškom savezu i Organizacijskom odboru ženske slalom utrke "Zlatni medvjed" koja se prvi put održava u Hrvatskoj.
Osim spotova na navedenim TV postajama HTZ je organizirao i studijski posjet Dubrovniku (17. i 18. siječnja) za 10-ak televizijskih inozemnih novinara koji će pratiti to svjetsko natjecanje.
S ciljem ukupne promocije Hrvatske, kao zemlje domaćina, HTZ je organizatorima ustupio i veću količinu promotivnih materijala (brošura, video snimki, fotografija i drugog), kako bi svi natjecatelji, strani novinari i posjetitelji dobili više informacija o hrvatskoj turističkoj ponudi i kulturno-prirodnoj baštini.
(Hina) xtam yds