Danas, 11. siječnja, u gradu Utrechtu počinje jedan od najvećih nizozemskih međunarodnih turističkih sajmova "Vakantiebeurs", koji će do 16. siječnja okupiti više od 1.300 izlagača iz cijelog svijeta. Za Hrvatsku, koja se predstavlja na štandu od 180 metara četvornih, taj je sajam posebno značajan budući s nizozemskog tržišta u zadnjih nekoliko godina bilježi uzlazni trend odnosno stalni porast broja turista.
Osim HTZ-a svojom se ponudom predstavljaju i jadranske regije Istra, Kvarner i Dalmacija, kampovi, putničke agencije, hotelijeri te Croatia Airlines. Svi će oni imati priliku razgovarati sa svojim nizozemskim partnerima na posebnom workshopu, kojega 12. siječnja u sklopu sajma organizira HTZ.
Osim Nizozemske hrvatski se turizam, posebno njegov nautički segment, ovoga tjedna (do 16. siječnja) predstavlja i na jednom od najznačajnih svjetskih nautičkih sajmova, londonskom "Boat Showu". Taj sajam ove godine obilježava 51. godinu rada, a na 80 tisuća četvornih metara izložbene površine predstavlja se 640 izlagača iz 50 zemalja svijeta. Uz HTZ na hrvatskom štandu od 52 četvorna metra izlaže i Hrvatska udruga nautičkog turizma.
Uz te sajmove HTZ ovoga tjedna u manjem opsegu, sa informativnim punktom veličine 15 do 40 četvornih metara, sudjeluje i na specijaliziranim sajmovima "GO" u češkom Brnu i "Reiselivu" u Oslu (13. do 16. siječnja) te na sajmovima "Vakanz" u Luksemburgu i "Holiday Show" u Manchesteru (14. do 16. siječnja).
Hrvatska odnosno HTZ će hrvatsku turističku ponudu ove godine predstaviti na ukupno 92 sajma u svijetu, od kojih će na 17 biti organizirane tzv. nacionalne prezentacije.
(Hina) xtam yds