Planira se izgradnja 296,3 novih kilometara autocesta, a doda li se tome i dogradnja 55,7 kilometara poluprofila u puni profil na autocesti Rijeka-Zagreb, broj novih kilometara autocesta izgrađenih u tom razdoblju povećao bi se na 352 kilometra.
U izgradnju i održavanje cesta do 2008. uložit će se, po planovima, ukupno više od 32 milijarde kuna ili 13,5 posto više nego je uloženo u protekle četiri godine, od kojih se 19,5 milijardi kuna planira za građenje.
Hrvatske autoceste (HAC) i Hrvatske ceste (HC) u četiri bi godine trebale uložiti ukupno gotovo 24 milijarde kuna. Od toga je HAC-u namijenjeno 14 milijardi kuna, i to za građenje novih autocesta 11,22 milijarde kuna, a za održavanje 2,78 milijardi kuna, dok HC za državne ceste, održavanje, sufinanciranje razvoja županijskih i lokalnih cesta planira uložiti ukupno 9,9 milijardi kuna. Od toga se na građenje 4,6 milijardi kuna, a na održavanje javnih cesta 4,46 milijardi kuna.
HAC bi tako u četiri godine pustio u promet 257 kilometara novih autocesta, od čega je već 48 kilometara u izgradnji i trebalo bi biti pušteno u promet u lipnju ove godine, i to najduži tunel u Hrvatskoj, Mala Kapela, duljine 5,7 kilometara, kao i 33 kilometra autoceste od Pirovca do Vrpolja.
Za 2006. se planira novih 30 kilometara autocesta, u 2007. 68 kilometara, a najviše, 111 kilometara autocesta, predviđeno je za 2008.
Programom Vlade obuhvaćen je tako početak izgradnje na koridoru V.c od Belog Manastira preko Osijeka do granice s BiH, te na jugu od granice BiH do luke Ploče, kao i na pravcima od Splita do Dubrovnika, od Rijeke do Žute-Lokve, od Županje do Lipovca, od Zagreba do Siska, te granične spojeve na Rupe Goričan i Macelj.
Autocesta Split-Šestanovac-Ploče, dužine 96 kilometara, trebala bi biti dovršena 2008, a u promet bi se godinu prije pustila dionica Dugopolje-Šestanovac.
Do 2008. na autocesti Zagreb-Sisak planiraju se izgraditi dionice samo do Lekenika.
Do kraja 2006. godine na autocesti Zagreb-Goričan planiran je završetak dionice od Goričana do mađarske granice, s novim graničnim mostom, a na autocesti Zagreb-Lipovac puštanje u promet 29 kilometara dionice Županja-Lipovac.
Na pravcu Beli Manastir-Osijek-Svilaj do 2008. planira se izgraditi dionice autoceste Sredanci-Đakovo-Osijek, ukupne dužine 55 kilometara, s tim da bi 23 kilometra do Đakova bili pušteni u promet u drugoj polovici 2007.
Tvrtka Bina-Istra planira do 2008. uložiti 693 milijuna kuna u građenje i održavanje Istarskog ipsilona. Do svibnja 2005. planira se pustiti u promet 42 kilometara autoceste na zapadnom kraku Ipsilona, odnosno dio od Medaka do Umaga, dok bi do travnja 2006. trebalo biti pušteno u promet preostalih 13 kilometara na dionici Vodnjan-Pula.
Na autocesti Zagreb-Macelj do 2007. planira se izgraditi 19,4 kilometra dionice Krapina-Macelj.
Na autocesti Rijeka-Zagreb od 2005. do 2008. u puni profil autoceste dogradit će se oko 40 kilometara od Stare Sušice do ispred Rijeke ili 2B faza za što bi se trebalo utrošiti oko 1,49 milijardi kuna. Inače, ta će se autocesta dograđivati u dvije faze - 2A i 2B. U 2A fazi dogradit će se sadašnja poluautocesta u puni profil autoceste na dionici od Bosiljeva do Vrbovskog, duljine oko 15 kilometara, što bi trebalo stajati 382,55 milijun kuna.