ZAGREB, 13. svibnja (Hina) - Od 2600 ispitanika tek je četvrtina zadovoljna razinom informiranosti o poslovanju hrvatskih banaka, rezultat je ankete iz prošle godine koju je provela agencija za istraživanje tržišta, medija i javnog
mnijenja Puls. To su podaci iznijeti danas u sklopu drugog dana Hrvatskog financijskog foruma pri predstavljanju usluge istraživanja te agencije u bankarskom sektoru.
ZAGREB, 13. svibnja (Hina) - Od 2600 ispitanika tek je četvrtina
zadovoljna razinom informiranosti o poslovanju hrvatskih banaka,
rezultat je ankete iz prošle godine koju je provela agencija za
istraživanje tržišta, medija i javnog mnijenja Puls. To su podaci
iznijeti danas u sklopu drugog dana Hrvatskog financijskog foruma
pri predstavljanju usluge istraživanja te agencije u bankarskom
sektoru.#L#
Prema predstavnicima Pulsa, informacije o ugledu banaka, udjelu
korištenja njihovih usluga i njihovoj kvaliteti među građanima,
malim poduzetnicima i velikim tvrtkama, važne su i nezaobilazne pri
donošenju strateških razvojnih odluka u bankama.
Najavljeno je i novo istraživanje među građanima vezano uz njihove
stavove o kvaliteti bankarskih usluga koje kreće u lipnju ove
godine, te istraživanje koje će se tijekom ovoga mjeseca provesti
među menadžerima iz tisuću hrvatskih poduzeća, a na temu ocjene
bankarskih usluga koje koriste u svom poslovanju.
Puls je privatna istraživačka agencija osnovana 1993. godine, a od
1996. svoje urede ima u Zagrebu i Splitu. Agencija je potpisnik
kodeksa svjetske udruge profesionalnih istraživača ESOMAR, a od
1997. godine surađuje s agencijama članicama Gallup International
Association.
Prošle godine Puls je sa nešto više od 10 zaposlenika zabilježio
promet veći od 500 tisuća američkih dolara.
(Hina) dju ds