ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Na inozemnim turističkim tržištima zasad još uvijek nema značajnijih otkazivanja već rezerviranih aranžmana za ovogodišnju glavnu turističku sezonu u Hrvatskoj, no, pod utjecajem "kosovske krize" potpuno
je "zamrznuta" njihova daljnja prodaja, objavljeno je u šestom broju "Barometra" ovogodišnje serije Turističkih tržišta u izdanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Na inozemnim turističkim tržištima
zasad još uvijek nema značajnijih otkazivanja već rezerviranih
aranžmana za ovogodišnju glavnu turističku sezonu u Hrvatskoj, no,
pod utjecajem "kosovske krize" potpuno je "zamrznuta" njihova
daljnja prodaja, objavljeno je u šestom broju "Barometra"
ovogodišnje serije Turističkih tržišta u izdanju Hrvatske
turističke zajednice (HTZ). #L#
Ukoliko se napadi NATO-a na SR Jugoslaviju produže, na većem broju
emitivnih tržišta mogla bi prevladati ratna psihoza i doći do
djelomičnog ili potpunog storniranja bukinga, posebice
zrakoplovnih čarter aranžmana za Dubrovnik, mišljenja su u HTZ-u.
Najveći negativan utjecaj "kosovske krize" za hrvatski turizam
odrazio se na tržišta Velike Britanije, Nizozemske i Francuske, s
čijeg je tržišta otkazan najveći broj aranžmana u razdoblju
predsezone. Najveći dio organiziranog turističkog prometa iz
Francuske orijentiran je na dubrovačko područje.
Najpovoljnije stanje bukinga trenutno je na mađarskom tržištu, što
u HTZ-u tumače činjenicom, da se Mađarska nalazi u istoj poziciji
kao i Hrvatska, tj. pogranična je država sa SRJ.
Kako bi se strane turiste upoznalo s činjenicom da je Hrvatska
sigurna zemlja bez opasnosti od ratnih sukoba, u HTZ-u je izrađena
"Strategija promocije hrvatskog turizma u okružju 'kosovske
krize'", koja je predstavljena na izvanrednoj sjednici Turističkog
vijeća u Opatiji početkom travnja.
Po toj Strategiji, na svim inozemnim turističkim tržištima
potrebno je pojačati promociju hrvatske turističke ponude, kroz
suradnju s medijima i turoperatorima. Potrebno je organizirati i
više studijskih putovanja za inozemne novinare i turističke agente
te poticati zajedničke akcije i nastupe domaćih hotela, mjesta ili
regija s agencijama ili udrugama.
(Hina) splj ds