FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: "ZAMRZNUTA" PRODAJA TURISTIČKIH ARANŽMANA ZA HRVATSKU

ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Na inozemnim turističkim tržištima zasad još uvijek nema značajnijih otkazivanja već rezerviranih aranžmana za ovogodišnju glavnu turističku sezonu u Hrvatskoj, no, pod utjecajem "kosovske krize" potpuno je "zamrznuta" njihova daljnja prodaja, objavljeno je u šestom broju "Barometra" ovogodišnje serije Turističkih tržišta u izdanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Na inozemnim turističkim tržištima zasad još uvijek nema značajnijih otkazivanja već rezerviranih aranžmana za ovogodišnju glavnu turističku sezonu u Hrvatskoj, no, pod utjecajem "kosovske krize" potpuno je "zamrznuta" njihova daljnja prodaja, objavljeno je u šestom broju "Barometra" ovogodišnje serije Turističkih tržišta u izdanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ). #L# Ukoliko se napadi NATO-a na SR Jugoslaviju produže, na većem broju emitivnih tržišta mogla bi prevladati ratna psihoza i doći do djelomičnog ili potpunog storniranja bukinga, posebice zrakoplovnih čarter aranžmana za Dubrovnik, mišljenja su u HTZ-u. Najveći negativan utjecaj "kosovske krize" za hrvatski turizam odrazio se na tržišta Velike Britanije, Nizozemske i Francuske, s čijeg je tržišta otkazan najveći broj aranžmana u razdoblju predsezone. Najveći dio organiziranog turističkog prometa iz Francuske orijentiran je na dubrovačko područje. Najpovoljnije stanje bukinga trenutno je na mađarskom tržištu, što u HTZ-u tumače činjenicom, da se Mađarska nalazi u istoj poziciji kao i Hrvatska, tj. pogranična je država sa SRJ. Kako bi se strane turiste upoznalo s činjenicom da je Hrvatska sigurna zemlja bez opasnosti od ratnih sukoba, u HTZ-u je izrađena "Strategija promocije hrvatskog turizma u okružju 'kosovske krize'", koja je predstavljena na izvanrednoj sjednici Turističkog vijeća u Opatiji početkom travnja. Po toj Strategiji, na svim inozemnim turističkim tržištima potrebno je pojačati promociju hrvatske turističke ponude, kroz suradnju s medijima i turoperatorima. Potrebno je organizirati i više studijskih putovanja za inozemne novinare i turističke agente te poticati zajedničke akcije i nastupe domaćih hotela, mjesta ili regija s agencijama ili udrugama. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙