Usporedbe radi, u 2007. godini, prije nego što je izbila globalna financijska kriza, blagdanska potrošnja u Italiji iznosila je približno 18 milijardi eura.
"U Italiji je zabilježen vrtoglavi pad božićne potrošnje zbog gospodarske krize i progresivnog gubitka kupovne moći građana", tumači predsjednik Codaconsa Carlo Rienzi.
Ovogodišnja božićna potrošnja diljem Italije procjenjuje se tako u visini 10,3 milijarde eura, navodi se u priopćenju Codaconsa.
"Božićni blagdani predstavljaju obiteljima najveću priliku za kupnju, generirajući time golemi obujam poslovanja u svim sektorima, uključujući hranu, putovanja, stanove, kozmetiku, kulturu i slično", ocijenio je predsjednik Codaconsa.
Kriza u tom trećem po veličini gospodarstvu eurozone vrhunac je dosegnula 2008.-2009., da bi ubrzo nakon toga uslijedila i druga recesija, 2011. godine, koja tek sada počinje pokazivati prve naznake popuštanja.