Chevrolet više neće biti središnji GM-ov brend u zapadnoj i istočnoj Europi, zbog izazovnog poslovnog modela i teškog gospodarskog stanja u Europi, navodi se u priopćenju.
"Imamo sve više povjerenja u brendove Opel i Vauxhall u Europi. Fokusiramo naše resurse na središnju Europu", priopćio je u četvrtak potpredsjednik GM-a Stephen J. Girsky novinarima.
Prodaja Chevroleta u Europi stagnira na oko 200.000 automobila još otkad je GM ponovno aktivirao taj brend u Europi u 2005. Zbog oštrog pada potražnje Chevrolet je osjetno snizio cijene i uveo više modela za kupce dubljeg džepa pa se našao u sukobu sa sestrinskim brendom Opelom.
U General Motorsu očekuju da će zbog gašenja Chevroleta ubilježiti neto jednokratne troškove u rasponu od 700 milijuna do milijardu dolara, uglavnom u četvrtom tromjesečju 2013. i u prvoj polovici 2014. godine, rekao je Girsky.
Od tog će iznosa 300 milijuna dolara otpasti na otpis vrijednosti imovine, restrukturiranje mreže ovlaštenih prodavača i otpremnine.
Pojedini troškovi restrukturiranja neće biti tretirani kao jednokratni već će utjecati na poslovne rezultate GM-ove međunarodne mreže u 2014.