Prošle je godine poslovanje japanske kompanije, inače u djelomičnom vlasništvu francuskog Renaulta, pogodio japansko-kineski teritorijalni spor, koji je rezultirao kineskim bojkotom japanskih brandova.
Oko četvrtine Nissanove prodaje otpada na Kinu ali se njegov tržišni udio zbog spora naglo smanjio i sada se teškom mukom nastoje vratiti na nekadašnjih 7,7 posto.
Novi direktor kineskog poslovanja Hiroto Saikawa naglasio je danas da je kompanija na dobrom putu da vrati nekadašnju poziciju ali im problem predstavlja nagli skok potražnje u Kini, za 20 posto u listopadu u odnosu na isti mjesec prošle godine.
"U prošlom smo mjesecu imali 6,2-postotni udio na tržištu. Nastavimo li tim tempom, u posljednjem ćemo tromjesečju 2013. imati više od 7,0 posto. No, tržište raste puno brže nego što smo predviđali", rekao je Saikawa za novinsku agenciju AFP na marginama tokijskog Motor Showa.
"Gospodarstvo je tako stabilno a rast potražnje tako čvrst da je prošlog mjeseca tržište poraslo 20 posto na godišnjoj razini. Nema šanse da uopće proizvedemo toliko automobila. Već sada proizvodimo punim kapacitetom", pojasnio je.
Nissan je u Kini suvlasnik tri tvornice a iduće godine planira otvoriti još jednu. Očekuju da će ove godine u Kini prodati 1,27 milijuna vozila.