Dosada su u Heinekenu očekivali temeljnu dobit, koja isključuje efekte akvizicija, u razini prošlogodišnje.
Kompanija je objavila upozorenje o godišnjoj dobiti u sklopu poslovnog izvješća za treće tromjesečje, koje je pokazalo 15-postotni pad neto dobiti, na 483 milijuna eura, dijelom zbog nepovoljnog utjecaja jakog eura.
Prihodi uključujući efekte akvizicija uvećani su četiri posto, na 5,18 milijardi eura. Ako se izuzme utjecaj akvizicija, gotovo su stagnirali u odnosu na isto lanjsko razdoblje, zahvaljujući povećanju cijena koje je uravnotežilo smanjeni obujam prodaje.
Posebno zabrinjava stanje u srednjoj i istočnoj Europi gdje je prodaja u trećem tromjesečju smanjena za osam posto pod utjecajem slabe osobne potrošnje u Rusiji, Rumunjskoj i Grčkoj i obilnih padalina koje su rezultirale smanjenom konzumacijom piva.
Upravo su vremenske prilike, ponajprije vruće i suho ljeto, povećale prodaju u zapadnoj Europi, doduše za blagih jedan posto.
Izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer najavio je dodatno rezanje troškova kako bi se osigurao manevarski prostor za poboljšanje poslovnih rezultata.