FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TZ Malog Lošinja online anketom iznajmljivača do bolje suradnje i komunikacije

Autor: tmis
ZAGREB, 15. listopada 2012. (Hina) - Turistička zajednica grada Malog Lošinja provela je online anketu zadovoljstva iznajmljivača privatnog smještaja na tom otoku, na koju se odazvalo njih 200, a gotovo svi su pritom istaknuli važnost vođenja brige o ugodnom boravku te komuniciranja s gostima bilo kojim načinom, od čega njih čak 86 posto to radi putem e-maila.

Naglasivši da je njihovo online ispitivanje zadovoljstva iznajmljivača za sada jedino takve vrste u hrvatskom turizmu i prvo na Lošinju, direktorica TZ grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić napominje da su ga proveli zbog važnosti privatnog smještaja za ukupni malološinjski turizam.

Ove godine u devet mjeseci od ukupnih nešto malo više od dva milijuna ostvarenih noćenja na tom otoku ili 6 posto više nego lani, u privatnom je smještaju zabilježeno 870 tisuća noćenja, te se anketom htjelo dobiti informacije s ciljem kvalitetnijeg planiranja za 2013.

Šimičić ističe kako je većina iznajmljivača najavila da planiraju 20 posto prihoda uložiti u povećanje kvalitete smještaja za iduću godinu, dok je opći zaključak da je iznajmljivačima na Malom Lošinju jako važno mišljenje gostiju, pokušavaju popraviti nedostatke, komuniciraju s gostima, ispituju njihove potrebe i prate trendove u turizmu.

Više od 58 posto rezervacija iznajmljivači na Lošinju ostvaruju direktno sa stalnim gostima, dok ih 33 posto radi s više agencija, a 21 posto s agencijama koje imaju sjedište izvan Lošinja.

Mali broj ih ipak ima vlastitu web ili neku drugu, primjerice Facebook stranicu, a najveći broj ih kao dodatnu uslugu nudi bežični internet i rezervirani parking, kao i vez za plovila, iznajmljivanje bicikala, vožnju barkom, večeru u obiteljskom okruženju, degustaciju domaćih proizvoda, suvenir na poklon, pranje rublja i drugo.

Gosti od njih najviše traže preporuke za restorane, plaže, informacije o redu plovidbe trajekata, zabavnim sadržajima i sličnom.

Više od 40 posto ih kontaktira s TZ-om, kojoj su za njezin rad na ljestvici od 1 do 7 najviše ocjena dali između 5 i 7, a gotovo svi smatraju važnim prenijeti joj reklamacije gostiju čime, po Šimičić, dokazuju da imaju povjerenje da će Mali Lošinj i njena TZ probleme i riješiti.

A od tih problema koje su gosti iznosili ove godine najviše su naznačili potrebu za boljim uređenjem plažom i povremenu buka, dok su najviše bili oduševljeni manifestacijama (klapske večeri, Osorske glazbene večeri, Jazz festival Lošinj, folklorne večeri, proslava milijuntog noćenja, ribarska fešta i druge).

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙