Kampanja će se provoditi kroz ovaj mjesec, a i dulje ako treba, i to posebnim prezentacijama u Zagrebu, Zadru, Splitu, Rijeci i Puli. Prema riječima voditelja Klastera Zorana Jelića, svim aktivnostima žele postići da Hrvatska postane globalno poznata destinaciju za zdravstveni i medicinski turizam za što ima sve uvjete.
Od pokretanja 2010., Klaster se bavio stvaranjem preduvjeta i gradnji platforme za organiziranu prodaju medicinskih usluga na nacionalnoj razini, a sada je došlo vrijeme i za izlazak na globalno tržište, dodaje Jelić.
Stoga pozivaju suradnike iz medicine i turizma da im se priključe, dok od državnih institucija očekuju prepoznavanje ove inicijative i koristi od ulaganja u ovu granu kao i podršku za osvajanje globalnog i posebno EU tržišta.
Napominje i da je posebnost paketa usluga u organizaciji Klastera sveobuhvatan proizvod koji sadrži i usluge smještaja, transfera i dodatnih turističkih sadržaja kako bi klijent osim visokokvalitetne medicinske usluge doživio ljepote Hrvatske.
Jelić posebno ističe i važnost te vrste turizma za izvoz, produljenje sezonu, nove investicije i radna mjesta, razvoj medicinske usluge u slabije naseljenim mjestima te drugo.