Kompanija sa sjedištem u švicarskom Veveyu priopćila je da je u prvih šest mjeseci ove godine zaradila 4,7 milijardi franaka (6,48 milijardi dolara). Ilustrirajući utjecaj jačeg franka, taj rezultat predstavlja 24-postotni pad u odnosu na prošlu godinu ako je iskazan u francima dok u dolarima pokazuje gotovo 30-postotni rast.
Proizvođač brandova Nescafe, Jenny Craig i Haagen-Dazs priopćio je da stopa organskog rasta u prvih šest ovogodišnjih mjeseci iznosila 7,5 posto ako se isključi utjecaj naglih promjena valutnih tečajeva.
Izvršni direktor Paul Bulcke rekao je da je prva polovica godine bila "razdoblje obilježeno političkim i ekonomskim nestabilnostima, prirodnim katastrofama, rastom cijena sirovina i snažnim švicarskim frankom".
Potvrdio je procjenu da će kompanija završiti godinu sa stopom organskog rasta u razini ciljanih pet do šest posto.
Prihodi su u promatranom razdoblju dosegnuli 40,9 milijardi franaka, u odnosu na lanjskih 47,1 milijardu, ponovno odražavajući snagu franka koji je u utorak dosegnuo novu rekordnu razinu naprema dolaru i euru.
U američkoj regiji prihodi su iznosili 12,8 milijardi franaka. Azija, Oceanija i Afrika izjednačile su se u prihodima s Europom, uz ostvarenu njihovu vrijednost od 7,5 milijardi franaka.
Poslovanje Nestlea vezano za vodu i dječju hranu se proširilo, dok je prodaja kapsula Nespresso porasla po dvoznamenkastoj stopi.