FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nagrade studentima za rješavanje poslovnih slučajeva

Autor: ipet
ZAGREB, 20. svibnja 2011. (Hina) - Natjecanje Case Study Competition završeno je danas na zagrebačkome Ekonomskom fakultetu u Zagrebu proglašenjem pobjednika u natjecanju studenata u rješavanju poslovnih slučajeva, a nagradu za tri tima koja su ponudila najkvalitetnija rješenja za Inin "slučaj" uručila je studentima direktorica Službe za razvoj i obrazovanje Ine Ivana Kovačević Vukas.

Na ceremoniji je sudjelovalo 13 uglednih hrvatskih tvrtki, među kojima i INA koja se ove godine priključila projektu Case Study Competition, priopćeno je iz sektora za Korporativne komunikacije Ine.

Riječ je o natjecanju koje studentima pomaže da poslodavci prepoznaju baš njih kao buduće zaposlenike, a organizirano je preko udruge eStudent koja djeluje na Ekonomskome fakultetu, Fakultetu elektrotehnike i računarstva te Farmaceutsko-biokemijskome fakultetu u Zagrebu.

Projekt je počeo prije sedam godina, a ove godine studenti su rješavali poslovne probleme poduzeća Agrokor, Ericsson Nikola Tesla, Holcim, INA, Končar, Nestle, Nova tv, Pliva, Splitska banka, TechnoMax, Zagrebačka banka, Zagrebačka pivovara, 24 sata.

Prva nagrada za svaki poslovni slučaj iznosi 10.000 kuna, a druga i treća nagrada tri tisuće odnosno dvije tisuće kuna kuna ili pak praksu ili edukaciju u toj protuvrijednosti.

Tako su, navodi se, i najbolji Inini timovi, nagrađeni spomenutim nagradama. Na natjecanje za rješavanje Ininog "slučaja" prijavilo se ukupno 18 timova, a pet ih je ušlo u uži izbor.

Predajući nagrade Ivana Kovačević Vukas rekla je da su, pri ocjenjivanja brojnih pristiglih radova, vodili računa o nekoliko važnih kriterija, kao što su mogućnošću implementacije rješenja i njegova složenost. Istaknula je da su nagrađeni timovi pokazali veliku kvalitetu u izradi radova, kao i odgovornost i ozbiljnost pristupa projektu.

Natjecanje je trajalo tri mjeseca tijekom kojih su timovi studenata, u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavali slučajeve na teme koje su im zadale tvrtke sudionice. Na taj način, ističu organizatori, studenti su dobili jedinstvenu priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razviti komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti i suočiti se s poslovnim problemima i izazovima.

(Hina) pp/xipet yjn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙