Naime, prvi jaružar "Ibn Battuta" isporučen je istom naručitelju koncem svibnja, a drugi "Zheng He" u listopadu prošle godine, dok je trenutno u fazi opremanja i četvrti jaružar "Niccolo Machiavelli" koji će biti isporučen tijekom ove godine.
Uljanik je s kompanijom "Jan De Nul Group", u sastavu koje je i kompanija "Dredging and Maritime Management S.A.", osim ta četiri jaružara, ugovorio izgradnju i dva trailing suction hopper dredgera koji se koriste za usisavanje materijala s morskog dna. Ugovaranje gradnje "hoppera" nastavak je orijentacije Uljanika prema brodograđevnim nišama složenijih brodova veće dodane vrijednosti.
Jaružari na vlastiti pogon (self-propelled cutter suction dredgeri) su tehnički iznimno kompleksni brodovi koji služe za produbljivanje plovnih putova, odnosno izgrađivanje obala, umjetnih otoka ili produbljivanje obala, a Uljanikove novogradnje mogu raditi do 36,6 metara dubine mora. Služe za jaružanje, kopanje i istodobno usisavanje nataloženog pijeska, krutog podmorja, stijena i sličnih taloga morskog dna.
Brod ima tri motora, dug je 138,50 metara, širok 26 i visok od 8,80 do 12,20 metara, uz nosivost od 2.200 tona.
Ugovor za gradnju jaružara "Fernao de Magalhaes" potpisan je u kolovozu 2007. godine, kobilica je položena koncem siječnja, a u more je porinut u lipnju 2010. godine.
Nakon isporuke brod će, poput ostalih brodova iz serije, ploviti pod zastavom Luksemburga.
Gradnju brodova uz suradnju s brodovlasnikom i Uljanik Brodogradilištem nadzire klasifikacijsko društvo Bureau Veritas.