U tri mjeseca do kraja rujna neto dobit grupacije sa sjedištem u Stockholmu potonula je na 1,4 milijarde kruna (210 milijuna dolara), s 1,6 milijardi kruna u istome tromjesečju godine ranije.
Izvršni direktor Hans Straberg kazao je kako su povrh pojačane potrošnje na brendiranje troškovi sirovina u navedenom tromjesečju skočili za gotovo 500 milijuna kruna u usporedbi s prošlom godinom. Upozorio je također vjerojatni nastavljeni rast troškova i u idućoj godini, budući da su cijene sirovina ponovno počele rasti.
Unatoč tome, očekuje da će Electrolux uspjeti ostvariti ciljanu razinu godišnje margine operativne dobiti od šest posto, koja je već "na dohvat ruke".
Prihodi su u trećem tromjesečju kliznuli na 26,3 milijarde kruna, s 27,6 milijardi u istome tromjesečnom razdoblju 2009. Taj je pad većim dijelom posljedica slabije potražnje u Europi i Sjevernoj Americi i negativnog utjecaja kolebanja valutnih tečajeva.
Tvrtkino poslovanje u regiji Azije i Pacifika zabilježilo je pak rekordno velike prihode, zahvaljujući "uspješnom korištenju prednosti koje donosi snažan rast u jugoistočnoj Aziji, te promjeni negativnog trenda u Kini i uspješnom manevriranju na teškom australskom tržištu", naglasio je Straberg.