U trećem tromjesečju lani tvrtka je poslovala s neto gubitkom od 2,9 milijardi kruna. Volvo grupa ne uključuje odjel automobila čiji je novi vlasnik kineski proizvođač automobila Zhejian Geely.
Neto prihodi porasli su u tromjesečnom razdoblju zaključno s krajem rujna za 32 posto na 64 milijarde kruna.
"Prodaja je porasla na svim tržištima grupe, predvođena oporavkom na razvijenim tržištima i nastavljenim snažnim trendom rasta na tržištima u nastajanju", priopćio je izvršni direktor Volva Leif Johansson.
Tradicionalna tržišta grupe su zapadna Europa i Sjeverna Amerika, gdje se stanje poboljšalo. Volvo također bilježi snažan rast na tržištima u nastajanju poput Brazila, Indije i Kine, te oporavak u Rusiji.
Kompanija je potvrdila prognoze za 2010. procjenjujući da će potražnja porasti oko 10 posto na glavnom europskom tržištu, ali u priopćenju ukazuje i na neizvjesnost u sljedećoj godini zbog utjecaja mjera štednje.
U trećem tromjesečju narudžbe kamiona porasle su za pet posto u odnosu na prethodno tromjesečje, te za 59 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Ukupno je naručeno 43.613 kamiona.
Prodaja autobusa u Europi ostala je slaba, ali je taj odjel ipak zabilježio 15-postotni rast prodaje u odnosu na prošlu godinu.
Grupa prodaje i građevinske strojeve a obuhvaća i odjele Volvo Aero koji proizvodi motore i dijelove za zrakoplove i svemirske letjelice i Volvo Penta, proizvođača pogonske opreme i dijelova za jahte i brodove.