Bez jednokratnih utjecaja, koji se u najvećem dijelu odnose na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve, neto dobit je povećana za 8,4 posto na 80,4 milijuna kuna, navodi se u priopćenju tvrtke.
Ukupan prihod od prodaje u prvih devet mjeseci ostvaren je u iznosu od 1,68 milijardi kuna, što je tri posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Rast prihoda Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana, koja u prvih devet mjeseci bilježi najsnažniji rast prihoda od prodaje od 11,8 posto te divizija Pharma s rastom od 6,3 posto.
Komentirajući ostvarene rezultate stariji potpredsjednik Atlantic Grupe za Operativno poslovanje Mladen Veber je istaknuo kako su zadovoljni što je, unatoč dodatnom fokusu na finaliziranje preuzimanja Droge Kolinske, Atlantic Grupa uspješno nastavila s rastom prihoda od prodaje, poboljšanjem profitabilnosti i optimizacijom poslovnih procesa u 2010.
Primaran cilj u narednim mjesecima ostaju ispunjenje najavljenih očekivanja za poslovnu 2010. godinu te paralelna realizacija svih planiranih priprema za opsežnu integraciju Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe, kazao je.
Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji Veber očekuje da će do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja.
Tijekom trećeg kvartala Atlantic Grupa je značajnu pozornost posvetila finaliziranju akvizicije Droge Kolinske, s očekivanim rokom preuzimanja krajem studenog.
U okviru tog procesa u srpnju je uspješno provedena dokapitalizacija Atlantic Grupe, kojom je kompanija dobila novog značajnog dioničara - EBRD, a novoizdane dionice su u listopadu uvrštene u Službeno tržište ZSE.
Treći kvartal obilježila je također akvizicija tvrtke Kalničke vode Bio Natura, koju je Atlantic Grupa preuzela od kompanije Badel 1862 za ukupan iznos (uključujući i financijske obveze kompanije) od 82 milijuna kuna.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe tijekom prvih devet mjeseci hrvatsko tržište sudjeluje s 56 posto, a međunarodna tržišta s 44 posto.
Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je gotovo udvostručilo prihode od prodaje, ostvaren u Italiji s 18 posto.