FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Svjetski turizam u 2012. nastavlja rast

LONDON, 8. studenog 2011. (Hina) - U svjetskom će se turizmu i iduće godine nastaviti rast međunarodnih turističkih dolazaka od 3 do 4 posto, što je nešto manji postotak rasta nego ove godine koja bi trebala završiti s 4 do 4,5 posto više dolazaka nego lani, prognoza je Svjetske turističke organizacije (UNWTO) iznesena na današnjem ministarskom summitu u održanom na Svjetskoj turističkoj burzi (WTM) u Londonu.

Na ovogodišnjem WTM-u, koji se održava od 7. do 10. studenog, okupio se najveći broj turističkih ministara i državnih tajnika iz svijeta, njih blizu 90, rekao je glavni tajnik UNWTO-a Taleb Rifai i istaknuo da je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih grana u svijetu, što se pokazuje i u ovim godinama financijske i političkih kriza.

Unatoč financijskim problemima Grčka je primjerice uspjela ove godine zabilježiti porast turističkog prometa, dok je Egipat u deset mjeseci ove godine minus sa 80 posto smanjio na oko 20 posto, kazao je Rifai.

Sa summita je poručeno vladama u svijetu da više uvažavaju turizam u svojim politikama, da se više 'bore' za liberalizaciju viznog režima pa i za elektronske vize, kao i za manje troškove roaminga mobilnog telefoniranja i interneta.

Iz Hrvatske je na summitu bio državni tajnik u Ministarstvu turizma Željko Lenart koji je novinare izvijestio da se na skupu dosta govorilo o inicijativi za strateško partnerstvo na razini EU-a u promociji za daleka tržišta s obzirom da se s tih tržišta do 2030. očekuje velik porast broja putnika.

Riječ je ponajprije o Indiji, Kini, Brazilu, ali i SAD-u, Australiji, Rusiji i Japanu, odakle se turistički promet svake godine povećava kako jačaju njihove ekonomije.

I Hrvatska je spremna za taj trend, te se planira više povezati s drugim zemljama u regiji i Europi i svakako pojačati promociju na dalekim tržištima, kazao je Lenart.

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić istaknuo je da je u modele udruženog oglašavanja za iduću godinu uveden i dodatni za oglašavnje na dalekim tržištima u sklopu kojeg će hrvatski partneri udruživati više sredstava nego u ostalim modelima i to 60 posto.

Posebno pritom vjeruje u odaziv partnera i turista iz Brazila i Australije jer iz tih zemalja Hrvatska već bilježi velike poraste dolazaka, ali i dobre najave i zanimanje poslovnih partnera.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙