Iako Hrvatska nije visoko na listi zemalja po turističkoj posjećenosti njemačkih odredišta, negdje na 17. ili 18. mjestu, a na prvih pet mjesta najčešće se izmjenjuju Nizozemska, SAD, Italija, Švicarska i Velika Britanija, predstavnici GNTB-a smatraju kako i na hrvatskom tržištu ima dosta mogućnosti za bolju posjetu.
Svake godine GNTB odredi drugu temu za marketinške aktivnosti na domaćemu i medunarodnom tržištu, a ove godine to je "Zdravlje i fitness odmor u Njemačkoj". Zato je i prvi put organizirao medunarodnu radionicu u jednom od spa odredišta Bad Schandau, smještenom uz rijeku Elbu i njezine pješčane stijene.
To je jedno do najpopularnijijh ljetovališnih i odredišta za zdravstveno-rekrecijski turizam u Njemačkoj jer se, osim na prirodne ljepote, oslanja i na dugogodišnju turističku tradiciju te kulturno-povijesnu ponudu, rekla je izvršna direktorica GNTB-a Petra Hedorfer, dodajući kako i to i mnoga druga mjesta u Njemačkoj posljednjih nekoliko godina ostvaruju veći turistički promet.
Općenito, kako je naglasila, turizam u Njemačkoj ostvaruje sve bolje rezultate i s domaćega i s međunarodnih tržišta. Tako je, dodala je, prošla godina bila rekordna s ostvarenih 380 milijuna noćenja. Od toga su većinu, ili 320 milijuna ostvarili domaći turisti, koji više putuju po zemlji nego u inozemstvo, a i u svijetu su poznati kao nacija koja najviše putuje. Strani su turisti ostvarili rekordnih 60 milijuna noćenja 2010., što je porast od deset posto u odnosu na 2009., a ove se godine očekuje nastavak tog trenda ili porast od dva do tri posto.
Među sudionicima radionice u Bad Schandau nažalost, kako su rekli predstavnici GNTB-a, nema hrvatskih touroperatora iako ih je pozvano nekoliko. Medu ostalima, prisutni su i novinari i turistički radnici iz Austrije, Mađarske, Češke, Slovačke, Ukrajine, Poljske, Slovenije, Srbije i Turske, a s više od 30 turističkih partnera iz Njemačke na radionici se dogovaraju i o konkretnim budućim poslovima.