PARIZ, 12. siječnja 2006. (Hina/Dpa) - Sve više francuskih potrošačazaviruje na Internet radi šopinga, pa je tako 2005. ukupna prodajaputem Interneta dosegnula 2,9 milijardi eura što je porast od 45 postou odnosu na godinu ranije,
objavilo je u četvrtak Udruženje on-linetrgovine i usluga (ACSEL).
PARIZ, 12. siječnja 2006. (Hina/Dpa) - Sve više francuskih
potrošača zaviruje na Internet radi šopinga, pa je tako 2005. ukupna prodaja
putem Interneta dosegnula 2,9 milijardi eura što je porast od 45 posto u odnosu
na godinu ranije, objavilo je u četvrtak Udruženje on-line trgovine i usluga
(ACSEL). Broj transakcija uvećan je 47 posto, na 34,8 milijuna, pri čemu je
najveći porast Internet trgovine zabilježen oko Božića, kao i u 2004., kaže se
u izvještaju ACSEL-a.
Krajem 2005. u Francuskoj je bilo 26,2 milijuna Internet korisnika, 11
posto više nego godinu ranije a broj Internet kupaca porastao je 26 posto na
13,4 milijuna.
To znači da je više od polovine svih Internet korisnika najmanje jednom
poduzelo on-line kupnju prošle godine, istaknulo je to udruženje.