ZAGREB, 27. rujna (Hina) - Neto dobit grupe Podravka u prvom je polugodištu, u odnosu na isto razdoblje lani, porasla 21 posto na 21,4 milijuna kuna. Istodobno, ostvarena je prodaja u ukupnoj vrijednosti od 1.164 milijuna kuna što
predstavlja rast od pet posto. Pritom je vrijednost prodaje na domaćem tržištu veća za šest, a na inozemnom četiri posto, objavilo je poslovodstvo Podravke na današnjoj konferenciji za novinare. Strateške odrednice grupe Podravka su prosječni godišnji rast od deset posto, s tim da se očekuje značajan porast prodaje na europskom tržištu i to ne samo na strateškim tržištima zemalja srednje i istočne Europe nego i tržištima zemalja EU-a, kazao je Darko Marinac, predsjednik uprave Podravke. Po njegovim riječima, Podravka je uspješna kompanija koja će u budućnosti biti još uspješnija o čemu svjedoče i dovršene investicije. Naime, započela je proizvodnja u novoj tvornici u Koprivnici, radi i tvornica u Poljskoj (službeno otvaranje 28. listopada), a nastavljena je i implementacija informatičkog sustava SAP, istaknuo je Marinac. Podravka nije odustala od izlaska na inozemnu burzu, kazao je Marinac, no prije izlaska, koji se očekuje iduće godine, potrebno je završiti planirano restrukturiranje.
ZAGREB, 27. rujna (Hina) - Neto dobit grupe Podravka u prvom je
polugodištu, u odnosu na isto razdoblje lani, porasla 21 posto na
21,4 milijuna kuna. Istodobno, ostvarena je prodaja u ukupnoj
vrijednosti od 1.164 milijuna kuna što predstavlja rast od pet
posto. Pritom je vrijednost prodaje na domaćem tržištu veća za
šest, a na inozemnom četiri posto, objavilo je poslovodstvo
Podravke na današnjoj konferenciji za novinare.
Strateške odrednice grupe Podravka su prosječni godišnji rast od
deset posto, s tim da se očekuje značajan porast prodaje na
europskom tržištu i to ne samo na strateškim tržištima zemalja
srednje i istočne Europe nego i tržištima zemalja EU-a, kazao je
Darko Marinac, predsjednik uprave Podravke.
Po njegovim riječima, Podravka je uspješna kompanija koja će u
budućnosti biti još uspješnija o čemu svjedoče i dovršene
investicije. Naime, započela je proizvodnja u novoj tvornici u
Koprivnici, radi i tvornica u Poljskoj (službeno otvaranje 28.
listopada), a nastavljena je i implementacija informatičkog
sustava SAP, istaknuo je Marinac.
Podravka nije odustala od izlaska na inozemnu burzu, kazao je
Marinac, no prije izlaska, koji se očekuje iduće godine, potrebno
je završiti planirano restrukturiranje.
Tako se, među ostalim, intenzivno radi na pronalaženju strateškog
partnera za mesnu industriju Danica, a kako su izvijestili iz
Podravke, interes su već iskazale četiri hrvatske tvrtke i jedna iz
Mađarske. Strateškog partnera za Danicu u Podravci planiraju
izabrati do kraja ove godine.
Podravka se intenzivno priprema za konkurenciju na otvorenom
internacionalnom tržištu roba i kapitala kao neminovnost i
pretpostavku budućeg rasta, istaknuo je Marinac.
Kako je rečeno na konferenciji za novinare očekuju se i rast prodaje
te bolji poslovni rezultati od ulaska u WTO i europske integracije.
Za to su već napravljene i simulacije tj. koliki se rast očekuje
nakon toga, no poslovodstvo još uvijek ne želi u javnost ići s
"ciframa".