FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: INKER PLANIRA OSVOJITI VIŠE OD 50 POSTO DOMAĆEG TRŽIŠTA

ZAGREB, 15. rujna (Hina) - Zaprešička industrija keramike Inker u prvih je osam ovogodišnjih mjeseci proizvela 350 tisuća komada sanitarnih proizvoda, što je 48 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a do kraja godine planira se proizvodnja više od 400 tisuća komada tih proizvoda, istaknula je glavna direktorica tvrtke Ljerka Cerc. I u proizvodnji porculana povećana je produktivnost, a uz ulaganja u dizajn i marketing, u Inkeru ove godine planiraju osvojiti 50 posto domaćeg tržišta, prema lanjskih 30 posto. U skladu s tim, ove se godine očekuju i bolji poslovni rezultati nego u 1999. godini, najavila je Cerc.
ZAGREB, 15. rujna (Hina) - Zaprešička industrija keramike Inker u prvih je osam ovogodišnjih mjeseci proizvela 350 tisuća komada sanitarnih proizvoda, što je 48 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a do kraja godine planira se proizvodnja više od 400 tisuća komada tih proizvoda, istaknula je glavna direktorica tvrtke Ljerka Cerc. I u proizvodnji porculana povećana je produktivnost, a uz ulaganja u dizajn i marketing, u Inkeru ove godine planiraju osvojiti 50 posto domaćeg tržišta, prema lanjskih 30 posto. U skladu s tim, ove se godine očekuju i bolji poslovni rezultati nego u 1999. godini, najavila je Cerc.#L# Kako tvrtka više od polovine svoje proizvodnje izvozi i to ponajprije na tržišta zapadne Europe, marketinške aktivnosti Inkera usmjerene su upravo u tom smjeru. Tako je danas Inker u mogućnosti domaćem i stranom tržištu ponuditi širok asortiman sanitarne keramike, porculanskog posuđa i keramičkih pločica. Od veljače 1997. godine, kada je tvrtka privatizirana, 141 milijun kuna uložen je u proširenje proizvodnje i modernizaciju proizvodnog procesa. Po riječima Ljerke Cerc na današnjoj konfernciji za novinare na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu, već dugi niz godina Inker svoje proizvode predstavlja na Zagrebačkom velesajmu, a posljednjih je godina i sve prisutniji na europskim sajamskim priredbama, primjerice u Frankfurtu, Parizu, Milanu i Budimpešti. Ovogodišnji nastup tvrtke na jesenskom velesajmu, Cerc je ocijenila uspješnim, budući je uz stalne kupce zamjetno i povećanje interesa potencijalnih kupaca iz zemalja bivše Jugoslavije te se poslovodstvo nada novim poslovima. Također, Inker je dobio i priznanje za visoku razinu ukupnog nastupa na sajmu. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙