SAN FRANCISCO, 21. rujna (Hina/Reuters) - Najpoznatiji svjetski proizvođač jeans odjeće, američka kompanija Levi Strauss & Co. u trećem je tromjesečju ove godine ostvario neto dobit od 37,8 milijuna dolara, što je čak 17,4 milijuna
dolara manje nego u istom razdoblju lani. Istodobno, ta je kompanija zabilježila i pad prodaje od osam posto, na 1,1 milijardu američkih dolara.
SAN FRANCISCO, 21. rujna (Hina/Reuters) - Najpoznatiji svjetski
proizvođač jeans odjeće, američka kompanija Levi Strauss & Co. u
trećem je tromjesečju ove godine ostvario neto dobit od 37,8
milijuna dolara, što je čak 17,4 milijuna dolara manje nego u istom
razdoblju lani. Istodobno, ta je kompanija zabilježila i pad
prodaje od osam posto, na 1,1 milijardu američkih dolara.#L#
Pad prodaje treću godinu za redom posljedica je, smatra Uprava,
bitke za tržište s manjim konkurentima, koje godinama odnose dio po
dio njihovog tržišta i zarade.
Ipak, njihova je procjena kako ovi rezultati nisu ni neočekivani
niti jako loši, te pojašnjavaju kako je tvrtka tek započela s
reorganizacijom poslovanja i s proizvodnim inovacijama, te je
stoga bilo nerealno očekivati naglo poboljšanje poslovanja.
Naime, tijekom prošle i ove godine u poslovodstvo tvrtke dovedeni
su mnogi novi stručnjaci, a oni prva poboljšanja najavljuju tek za
kraj godine. Cilj dovođenja novih ljudi nije samo poboljšanje
financijskog stanja kompanije, već i vraćanje ugleda imenu Levi
Strauss, odnosno njihovoj najpoznatijoj odjevnoj marki - Levi'su.
Zanimljiva je činjenica da je, od kada je ta, gotovo 150 godina
stara, kompanija 1985. godine u potpunosti privatizirana, ovo tek
drugi put da je njihovo kvartalno poslovno izvješće objavljeno u
javnosti.
(Hina) rub ds