OPATIJA, 24. listopada (Hina)- Drugog dana festivala marketinškog oglašavanja FESTO i EVENTUM 2003. u Opatiji održan je okrugli stol "Gradovi kao brandovi", na kojemu su predavanja održali vodeći stručnjaci u tom području Tony Hodges,
Lord Tom Mcnally i Michael G. Meyer. Hodges ističe da se stvaranje branda nekoga grada temelji na ulaganjima, razvoju turizma, trgovine i transporta te poticanju lojalnosti. "Suvremeni gradovi više nisu samo industrijska središta već brandovi ili turistička odredišta među kojima se razvija konkurencija, npr. za domaćinstvo sportskih manifestacija", kazao je Hodges. Po njemu, za stvaranje dobroga branda grada potrebno je stvoriti i dobru priču o tom gradu, odnosno priču o povijesti, događanjima, načinu života ili njegovim stanovnicima . Na praktičnim je primjerima Hodges prikazao manje uspješne te uspješne primjere vizualnog identiteta gradova i osmišljavanja priča o gradovima kao što su Liverpool, New Orleans, Amsterdam ili Pariz. O izradi novog branda Londona govorio je Lord Tom Mcnally koji je sudjelovao u izradi branda Londona kao svjetskog financijskog središta. Novi vizualni identitet toga grada izrađen je na osnovi
OPATIJA, 24. listopada (Hina)- Drugog dana festivala marketinškog
oglašavanja FESTO i EVENTUM 2003. u Opatiji održan je okrugli stol
"Gradovi kao brandovi", na kojemu su predavanja održali vodeći
stručnjaci u tom području Tony Hodges, Lord Tom Mcnally i Michael G.
Meyer.
Hodges ističe da se stvaranje branda nekoga grada temelji na
ulaganjima, razvoju turizma, trgovine i transporta te poticanju
lojalnosti. "Suvremeni gradovi više nisu samo industrijska
središta već brandovi ili turistička odredišta među kojima se
razvija konkurencija, npr. za domaćinstvo sportskih
manifestacija", kazao je Hodges. Po njemu, za stvaranje dobroga
branda grada potrebno je stvoriti i dobru priču o tom gradu, odnosno
priču o povijesti, događanjima, načinu života ili njegovim
stanovnicima .
Na praktičnim je primjerima Hodges prikazao manje uspješne te
uspješne primjere vizualnog identiteta gradova i osmišljavanja
priča o gradovima kao što su Liverpool, New Orleans, Amsterdam ili
Pariz.
O izradi novog branda Londona govorio je Lord Tom Mcnally koji je
sudjelovao u izradi branda Londona kao svjetskog financijskog
središta. Novi vizualni identitet toga grada izrađen je na osnovi
novi poslovnih zgrada uz istodobno uključivanje tradicionalnih
simbola, ulaganja u kulturu, školstvo, sigurnost i dr.
Michael G. Meyer je istaknuo da je brandiranje gradova vrlo mlada
disciplina, te da ne postoji praktičan ogledni primjer u kojemu se
ogledaju sva načela uspješnog brandiranja. Za uspješno je
brandiranje nekoga grada potrebno razviti dugoročan plan i
simbole, različite od grada do grada.
Festivali FESTO i EVENTUM 2003. završavaju sutra, 25. listopada,
kada će autorima najuspješnijih kreativnih radova hrvatskih
reklamnih agencija i promotivnih projekata koji sadrže događanje
kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja biti dodijeljene
nagrade.
(Hina) hšup ds