FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FESTO 2003. : GRADOVI KAO BRANDOVI

OPATIJA, 24. listopada (Hina)- Drugog dana festivala marketinškog oglašavanja FESTO i EVENTUM 2003. u Opatiji održan je okrugli stol "Gradovi kao brandovi", na kojemu su predavanja održali vodeći stručnjaci u tom području Tony Hodges, Lord Tom Mcnally i Michael G. Meyer. Hodges ističe da se stvaranje branda nekoga grada temelji na ulaganjima, razvoju turizma, trgovine i transporta te poticanju lojalnosti. "Suvremeni gradovi više nisu samo industrijska središta već brandovi ili turistička odredišta među kojima se razvija konkurencija, npr. za domaćinstvo sportskih manifestacija", kazao je Hodges. Po njemu, za stvaranje dobroga branda grada potrebno je stvoriti i dobru priču o tom gradu, odnosno priču o povijesti, događanjima, načinu života ili njegovim stanovnicima . Na praktičnim je primjerima Hodges prikazao manje uspješne te uspješne primjere vizualnog identiteta gradova i osmišljavanja priča o gradovima kao što su Liverpool, New Orleans, Amsterdam ili Pariz. O izradi novog branda Londona govorio je Lord Tom Mcnally koji je sudjelovao u izradi branda Londona kao svjetskog financijskog središta. Novi vizualni identitet toga grada izrađen je na osnovi
OPATIJA, 24. listopada (Hina)- Drugog dana festivala marketinškog oglašavanja FESTO i EVENTUM 2003. u Opatiji održan je okrugli stol "Gradovi kao brandovi", na kojemu su predavanja održali vodeći stručnjaci u tom području Tony Hodges, Lord Tom Mcnally i Michael G. Meyer. Hodges ističe da se stvaranje branda nekoga grada temelji na ulaganjima, razvoju turizma, trgovine i transporta te poticanju lojalnosti. "Suvremeni gradovi više nisu samo industrijska središta već brandovi ili turistička odredišta među kojima se razvija konkurencija, npr. za domaćinstvo sportskih manifestacija", kazao je Hodges. Po njemu, za stvaranje dobroga branda grada potrebno je stvoriti i dobru priču o tom gradu, odnosno priču o povijesti, događanjima, načinu života ili njegovim stanovnicima . Na praktičnim je primjerima Hodges prikazao manje uspješne te uspješne primjere vizualnog identiteta gradova i osmišljavanja priča o gradovima kao što su Liverpool, New Orleans, Amsterdam ili Pariz. O izradi novog branda Londona govorio je Lord Tom Mcnally koji je sudjelovao u izradi branda Londona kao svjetskog financijskog središta. Novi vizualni identitet toga grada izrađen je na osnovi novi poslovnih zgrada uz istodobno uključivanje tradicionalnih simbola, ulaganja u kulturu, školstvo, sigurnost i dr. Michael G. Meyer je istaknuo da je brandiranje gradova vrlo mlada disciplina, te da ne postoji praktičan ogledni primjer u kojemu se ogledaju sva načela uspješnog brandiranja. Za uspješno je brandiranje nekoga grada potrebno razviti dugoročan plan i simbole, različite od grada do grada. Festivali FESTO i EVENTUM 2003. završavaju sutra, 25. listopada, kada će autorima najuspješnijih kreativnih radova hrvatskih reklamnih agencija i promotivnih projekata koji sadrže događanje kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja biti dodijeljene nagrade. (Hina) hšup ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙