FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FESTO I EVENTUM 2003. OKUPIT ĆE U OPATIJI VIŠE OD 1000 SUDIONIKA

ZAGREB, 14. listopada (Hina) - Na 11. festivalu oglašavanja FESTO 2003. te međunarodnom festivalu event marketinga EVENTUM 2003., koji će održati od 23. do 25. listopada u Opatiji, okupit će se više od 1000 sudionika iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti.
ZAGREB, 14. listopada (Hina) - Na 11. festivalu oglašavanja FESTO 2003. te međunarodnom festivalu event marketinga EVENTUM 2003., koji će održati od 23. do 25. listopada u Opatiji, okupit će se više od 1000 sudionika iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti.#L# Bit će to prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost oglašavanja, industrijske grane na koju valja sve više ozbiljno računati, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), organizatora dvaju skupova. Direktor festivala, koji se održavaju pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore, Edvin Jurin je istaknuo da su glavne programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a direktni marketing, gradovi kao turistički brandovi, integralne marketinške komunikacije i upravljanje dizajnom, a EVENTUM-a kreativnost u event marketingu i sponzorstvima. Predavanja će održati ugledni domaći i inozemni stručnjaci, a uz radni dio predviđen je i natjecateljski dio. Alma Čakmazović, predsjednica žirija FESTO-a koji je odlučivao o najboljima od 331 rada 47 prijavitelja, istaknula je da će se dodijeliti više nagrada u 11 skupina - "Malo zvono" i "Zlatno zvono", a agencija godine ponijet će "Veliko zvono". Rad koji odskače po svojoj kreativnosti i originalnosti dobit će Grand Prix. Prijave za promotivne projekte koji sadrže događanje, tj. "event" kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja, primaju se još sutra, 15. listopada 2003. Predsjednik Uprave HOZ-a Ivica Vidović ističe kako je industrija oglašavanja samo kroz medije prošle godine ostvarila 300 milijuna dolara prihoda. Stoga je poruka koju želimo odaslati da je oglašavanje industrija na koju Hrvatska treba ozbiljno računati u budućnosti, industrija koja izravno i neizravno jača hrvatsku konkurentnost proizvoda, također i na inozemnim tržištima, naglasio je Vidović. (Hina) db ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙