FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRAŽIVANJE: OGLAŠAVANJA JE PREVIŠE I DOSADNO JE

NUEREMBERG, 5. listopada (Hina/dpa) - 'Previše i predosadno', stajalište je većine Europljana u pogledu oglašavanja koje ih okružuje svakog dana, rezultati su istraživanja koje je tvrtka GfK Maktforschung provela u 21 europskoj zemlji.
NUEREMBERG, 5. listopada (Hina/dpa) - 'Previše i predosadno', stajalište je većine Europljana u pogledu oglašavanja koje ih okružuje svakog dana, rezultati su istraživanja koje je tvrtka GfK Maktforschung provela u 21 europskoj zemlji.#L# Mnogi građani zapadne, središnje i istočne Europe slažu se kako su svakodnevno izloženi prevelikoj količini oglašavanja, i kako najveći dio tih reklama nije čak niti zabavan. U Španjolskoj se na prevelik broj reklama kojima su zatrpani žali čak 92 posto stanovništva, a u Rusiji i Turskoj 85 posto. Iako oko 60 posto stanovništva Austrije, Finske, Britanije i Slovenije smatra kako je oglašavanja previše, stanovnici tih zemalja manje su kritični prema njemu nego Španjolci, Rusi i Talijani. U Britaniji i Rumunjskoj gotovo 12 posto stanovnika čak bi voljelo da je oglašavanja i više. Ispitanici u svim zemalja, međutim, slažu se kako im zabavne reklame manje smetaju. Prema podatcima istraživanja, u Hrvatskoj 61,3 posto ispitanika smatra kako je reklama previše, 56,7 da su reklame zabavne, a 75,6 posto da su informativne. Kako bi potrošače navela na kupovinu, industrija oglašavanja koristi luksuz, glamur, ljepotice i ljepotane. U Švedskoj 91 posto stanovništva vjeruje kako je oglašavanje učinkovito, a isto misli 89 posto Grka i 87 posto Španjolaca. Talijani i Rusi su skeptičniji - u učinkovitost oglašavanja vjeruje tek 50 posto građana. U to da će reklama natjerati ljude da kupe proizvode koji im nisu nužni vjeruje 42 posto, a u Njemačkoj 63 posto ispitanika. (Hina) mca sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙