FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U OPATIJI POČELI FESTIVALI OGLAŠAVANJA I MARKETINGA

OPATIJA, 23. listopada (Hina) ? Festival oglašavanja FESTO 2003. i međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2003., na kojima će sudjelovati više od 1000 stručnjaka iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti, počeli su danas u opatijskom hotelu Kvarner.
OPATIJA, 23. listopada (Hina) ? Festival oglašavanja FESTO 2003. i međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2003., na kojima će sudjelovati više od 1000 stručnjaka iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti, počeli su danas u opatijskom hotelu Kvarner.#L# Glavne programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a su direktni marketing, gradovi kao turistički brandovi, integralne marketinške komunikacije i upravljanje dizajnom, a na EVENTUM-u će pozornost biti na kreativnosti u event marketingu i sponzorstvima. O sadržaju oba festivala na današnjoj su konferenciji za novinare izvijestili direktor festivala Edvin Jurin i predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović. Istaknuli su da će predavači biti ugledni svjetski stručnjaci koji će sudionicima festivala prenijeti posljednja saznanja i praktične primjere u svjetskom oglašavanju. Vidović drži da će ovogodišnji FESTO i EVENTUM predstavljati zanimljiv susret misli i prakse svjetskog i hrvatskog oglašavanja te presjek dosegnute kreativne i produkcijske razine domaćeg oglašavanja. Istaknuo je da u oglašavanje putem medija prošle godine u Hrvatskoj uloženo oko 2,5 milijarde kuna. Smatra da je oglašavanje industrija na koju Hrvatska treba ozbiljno računati i koja jača konkurentnost hrvatskih proizvoda. Oba festivala imaju natjecateljski dio. Za nagrade FESTO-a prijavljen je 331 rad u 11 natjecateljskih skupina: TV spot, serija TV spotova, radio spot, serija radio spotova, novinski oglas, serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa, cjelovita kampanja, sredstva direktne komunikacije, serija sredstava direktne komunikacije i interaktivni mediji. Najboljima će biti dodijeljene nagrade: Grand prix, više nagrada Malo zvono i Zlatno zvono te Veliko zvono i nagrada za "Agenciju godine". Na EVENTUM-u je prijavljeno 27 promotivnih projekata koji sadrže događanje, tj. event kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja. Projekti su podijeljeni u 9 natjecateljskih skupina - medijski projekti, event projekti od javnog značaja, komercijalni event projekti, projekti s područja turizma, s područja kulture, međunarodne event marketing kampanje, sajmovi, posebni gradski eventi i uređenje gradova te sponzorstva. Ocjenjivat će se kreativnost, kvaliteta izvedbe i postignuti komunikacijski učinci. U sklopu festivala, koji traje do 25. listopada, bit će održana izložba natjecateljskih radova te više drugih popratnih događaja. Pokrovitelj festivala je Hrvatska gospodarska komora, a glavni sponzor VIPnet. (Hina) hšup ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙