OPATIJA, 23. listopada (Hina) ? Festival oglašavanja FESTO 2003. i međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2003., na kojima će sudjelovati više od 1000 stručnjaka iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i
srodnih djelatnosti, počeli su danas u opatijskom hotelu Kvarner.
OPATIJA, 23. listopada (Hina) ? Festival oglašavanja FESTO 2003. i
međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2003., na kojima će
sudjelovati više od 1000 stručnjaka iz raznih marketinških
agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti, počeli
su danas u opatijskom hotelu Kvarner.#L#
Glavne programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a su direktni
marketing, gradovi kao turistički brandovi, integralne
marketinške komunikacije i upravljanje dizajnom, a na EVENTUM-u će
pozornost biti na kreativnosti u event marketingu i
sponzorstvima.
O sadržaju oba festivala na današnjoj su konferenciji za novinare
izvijestili direktor festivala Edvin Jurin i predsjednik Hrvatskog
oglasnog zbora Ivica Vidović. Istaknuli su da će predavači biti
ugledni svjetski stručnjaci koji će sudionicima festivala
prenijeti posljednja saznanja i praktične primjere u svjetskom
oglašavanju.
Vidović drži da će ovogodišnji FESTO i EVENTUM predstavljati
zanimljiv susret misli i prakse svjetskog i hrvatskog oglašavanja
te presjek dosegnute kreativne i produkcijske razine domaćeg
oglašavanja. Istaknuo je da u oglašavanje putem medija prošle
godine u Hrvatskoj uloženo oko 2,5 milijarde kuna. Smatra da je
oglašavanje industrija na koju Hrvatska treba ozbiljno računati i
koja jača konkurentnost hrvatskih proizvoda.
Oba festivala imaju natjecateljski dio. Za nagrade FESTO-a
prijavljen je 331 rad u 11 natjecateljskih skupina: TV spot, serija
TV spotova, radio spot, serija radio spotova, novinski oglas,
serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa,
cjelovita kampanja, sredstva direktne komunikacije, serija
sredstava direktne komunikacije i interaktivni mediji. Najboljima
će biti dodijeljene nagrade: Grand prix, više nagrada Malo zvono i
Zlatno zvono te Veliko zvono i nagrada za "Agenciju godine".
Na EVENTUM-u je prijavljeno 27 promotivnih projekata koji sadrže
događanje, tj. event kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja.
Projekti su podijeljeni u 9 natjecateljskih skupina - medijski
projekti, event projekti od javnog značaja, komercijalni event
projekti, projekti s područja turizma, s područja kulture,
međunarodne event marketing kampanje, sajmovi, posebni gradski
eventi i uređenje gradova te sponzorstva. Ocjenjivat će se
kreativnost, kvaliteta izvedbe i postignuti komunikacijski
učinci.
U sklopu festivala, koji traje do 25. listopada, bit će održana
izložba natjecateljskih radova te više drugih popratnih događaja.
Pokrovitelj festivala je Hrvatska gospodarska komora, a glavni
sponzor VIPnet.
(Hina) hšup ds