FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Toyota bi do 2009. mogla preteći DaimlerChryslera

DETROIT, 29. prosinca 2004. (Hina/AP) - Japanski proizvođač automobilaToyota Motor Corp. na dobrom je putu da do kraja ovog desetljećapreotme DaimlerChrysleru AG poziciju trećeg prodavača automobila ikamiona u SAD-u, tvrdi institut CSM Worldwide, koji se specijaliziraoza gospodarske prognoze.
DETROIT, 29. prosinca 2004. (Hina/AP) - Japanski proizvođač automobila Toyota Motor Corp. na dobrom je putu da do kraja ovog desetljeća preotme DaimlerChrysleru AG poziciju trećeg prodavača automobila i kamiona u SAD-u, tvrdi institut CSM Worldwide, koji se specijalizirao za gospodarske prognoze.

CSM Worldwide tvrdi da u njegovim dugoročnim prognozama Toyota i njezini brandovi Lexus i Scion osvajaju 14,1 posto američkog tržišta u razdoblju do 2009., što je neznatno više od DaimlerChryslera i njegovih 14 posto.

Ponuda DaimlerChryslera obuhvaća domaće brandove Chrysler, Dodge i Jeep te Mercedes-Benz, podsjeća Joe Barker, koji je u SCM-u zadužen za analizu prodaje u Sjevernoj Americi.

"Snažan rast Toyote bit će rezultat postojane proizvodne ofenzive, pojačanih napora na tržištu luksuznih automobila, povećanog volumena Sciona i snažnog branda", kazao je Barker.

Takav rast ne bi bio ništa novo za vodećeg japanskog proizvođača automobila, čija je prodaja u SAD-u prošle godine porasla za 6,3 posto a u prvih 11 mjeseci 2004. 9,3 posto. Po istraživanju tvrtke Autodata Corp. udio Toyote na američkom tržištu iznosio je u studenom 12,2 a Daimler Chryslera 14,3 posto.

Mnoge tvrtke koje se bave gospodarskim prognozama predviđaju i značajan rast udjela južnokorejskih proizvođača automobila Hyundai i Kia na američkom tržištu zahvaljujući znatnom poboljšanju kvalitete vozila i širenju portfelja proizvoda.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙