CSM Worldwide tvrdi da u njegovim dugoročnim prognozama Toyota i njezini brandovi Lexus i Scion osvajaju 14,1 posto američkog tržišta u razdoblju do 2009., što je neznatno više od DaimlerChryslera i njegovih 14 posto.
Ponuda DaimlerChryslera obuhvaća domaće brandove Chrysler, Dodge i Jeep te Mercedes-Benz, podsjeća Joe Barker, koji je u SCM-u zadužen za analizu prodaje u Sjevernoj Americi.
"Snažan rast Toyote bit će rezultat postojane proizvodne ofenzive, pojačanih napora na tržištu luksuznih automobila, povećanog volumena Sciona i snažnog branda", kazao je Barker.
Takav rast ne bi bio ništa novo za vodećeg japanskog proizvođača automobila, čija je prodaja u SAD-u prošle godine porasla za 6,3 posto a u prvih 11 mjeseci 2004. 9,3 posto. Po istraživanju tvrtke Autodata Corp. udio Toyote na američkom tržištu iznosio je u studenom 12,2 a Daimler Chryslera 14,3 posto.
Mnoge tvrtke koje se bave gospodarskim prognozama predviđaju i značajan rast udjela južnokorejskih proizvođača automobila Hyundai i Kia na američkom tržištu zahvaljujući znatnom poboljšanju kvalitete vozila i širenju portfelja proizvoda.