U priopćenju predsjednika Sindikata Hrvatske Luciano Bose pita se kakve koristi hrvatska država i ribari mogu imati od ekološko-ribolovne zone kada države, koje su "desetljećima nekontrolirano i neograničeno uništavale Jadransko more", to mogu činiti i dalje uz blagoslov hrvatske države, dok su ribari u tom slučaju nemoćni.
Za predsjednika Sindikata ribara Hrvatske pokušaj donošenja novog zakona o morskom ribarstvu maksimalno je iziritirao ribare.
"Da ribari nisu energično stali protiv tog zakona, njega bi se vjerojatno donijelo, a to bi bilo pogubno za nas jer, ne samo da se strancima dopušta ribolov u našem moru, već tu ima još puno toga neracionalnog i štetnog za hrvatske ribare i ribarstvo uopće", kaže se u priopćenju Luciana Bosea.
On je izrazio zadovoljstvo što se odustalo od novog zakona o morskom ribarstvu. Nada se da se negativnosti iz tog zakona neće, kako je naveo, "prebaciti u stari zakon koji treba donekle doraditi".
Po njegovu mišljenju, veliko nezadovoljstvo među ribare unijela je i najava poskupljenja plavog dizela na cijenu normalnog dizela.
"Svaki izlazak na koćarenje za svakog ribara znači 150-200 litara goriva pa možete zamisliti što znači svako pa i malo poskupljenje", istaknuo je Luciano Bose u priopćenju za javnost.
Imali smo obećanja ministra pomorstva da ćemo plavi dizel plaćati po tri kune dok bi ostatak subvencionirala država. Naši susjedi, iako imaju višu cijenu energenata, gorivo na kraju plaćaju puno manje nego mi te se stoga pitamo kako mi možemo biti njima konkurenti, upitao se na kraju današnjeg priopćenja za javnost predsjednik Sindikata ribara Hrvatske Luciano Bose.