Među njima je Prijedlog zakona o javnim cestama po kojemu bi se koncesije, primjerice za autoceste i neke objekte, poput tunela, na državnim cestama, ubuduće davale isključivo javnim natječajem.
Do sada su, naime, bez javnog natječaja mogle biti dodijeljene tvrtki koju osnuje Vlada i čiji je jedini dioničar država.
O koncesijama do 33 godine odlučivala bi Vlada, a duljima od toga Hrvatski sabor.
Pred Saborom bi se trebao naći i konačan tekst Pomorskog zakonika u kojemu je, u odnosu na prvo čitanje, najveća novost da bi dozvolu za uplovljavanje stranih brodova s nuklearnim naoružanjem, umjesto ministra obrane, davala Vlada.
U odnosu na prvo čitanje promijenjene su i odredbe o kabotaži, odnosno prijevozu putnika i roba između domaćih luka - ti bi se poslovi, samo iznimno, dopustili i stranim brodovima i jahtama.
U prvo saborsko čitanje Vlada je prošli tjedan poslala zakonske prijedloge o državnoj službi i o obveznim odnosima.
Sa sutrašnjim radnim danom, Sabor ulazi u šesti radni tjedan.
Dnevni red 11. sjednice više je puta dopunjavan i 'narastao' je na čak 101 točku od kojih su zastupnici odradili njih 70-ak.
Do konca sjednice očekuje ih rasprava o još 30-ak točaka, među kojima značajan dio čine tzv. privatni, odnosno zakoni koje su predložili sami zastupnici, mahom oporbeni.
Tekuća, 11. sjednica treba završiti 15. prosinca, kada u ponoć istječe ustavni rok za redovito jesensko zasjedanje Sabora.
Predsjednik Sabora Vladimir Šeks prošli je tjedan otvorenom ostavio mogućnost da se 11. sjednica zaključi i nekoliko dana prije toga roka.