FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Razvoj ljudskih potencijala je temelj razvoja tvrtke

ZAGREB, 10. studenog 2004. (Hina) - Ulaganje u ljudske potencijale,njihovo stručno usavršavanje i pravilna interna komunikacija unutartvrtke, imperativi su za uspješno poslovanje, opća je ocjena skupa"Razvoj rukovođenja ljudskim potencijalima" održanom danas naZagrebačkom velesajmu u sklopu sajma "Educa Plus".
ZAGREB, 10. studenog 2004. (Hina) - Ulaganje u ljudske potencijale, njihovo stručno usavršavanje i pravilna interna komunikacija unutar tvrtke, imperativi su za uspješno poslovanje, opća je ocjena skupa "Razvoj rukovođenja ljudskim potencijalima" održanom danas na Zagrebačkom velesajmu u sklopu sajma "Educa Plus".

Tako Kristina Laco (Premisa) i Ana Tkalac (Ekonomski fakultet Zagreb) ističu da kompanije više nego ikad trebaju duboko osobno angažirane i motivirane zaposlenike, pa im je potrebno posvetiti pažnju pri internom unutarkompanijskom komuniciranju. Današnji zaposlenici, kako su naglasile, dobro su obavješteni pojedinci koji znaju što se oko njih događa, pa zato vjeruju da imaju pravo znati koji su ciljevi i planovi kompanije. Zato moderne tvrtke ne govore o internoj komunikaciji, nego o poslovnoj komunikaciji sa zaposlenicima i između njih, naglašavaju Laco i Tkalac.

Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija u Ericssonu Nikoli Tesli, zagovara koncepciju integriranih marketinških komunikacija kao temelja za rast i razvoj poslovanja i zadovoljstva zaposlenika. Njima treba posvetiti posebnu pažnju, ističe Bahtijari, jer zaposlenici žele biti upoznati s poslovnim ciljevima i znati što se od njih očekuje. Takva interna komunikacija u funkciji je podrške poslovnoj strategiji i glavno je sredstvo za povećanje efikasnosti i zadovoljstva zaposlenika. Štoviše, naglašava Snježana Bahtijari, slobodno i kvalitetno interno komuniciranje preduvjet je poslovnog razvoja.

Predsjednica Uprave Kraša Zvjezdana Blažić ulaganje u ljude označila je strateškom djelatnošću poduzeća, a Tatjana Fink iz tvrtke Trimo za montažu čeličnih objekata dodaje da je vizija upravljanja ljudskim potencijalima spojanje osobnih snova zaposlenike o karijeri s ciljevima tvrtke.

Uz pravilno komuniciranje, za zadovoljstvo zaposlenika i uspješno poslovanje tvrtke važno je obrazovanje zaposlenika. Ono mora biti cjeloživotno, smatra Karl Axel Skjolstrup, voditelj CARDS-ova projekta strukovnog obrazovanja i usavršavanja u Hrvatskoj (CARDS - Community Assistance for Reconstruction, Development and Stabilization).

Cjeloživotno učenje, smatra, nezamjenjivo je u uvjetima brzog uvođenja novih tehnologija, kada formalna stručna osposobljenost brzo zastarijeva.

Dodao je kako cjeloživotno učenje pridonosi zapošljivosti svakog pojedinca, ostvaruje veću fleksibilnost zapošljavanja te pojačava društvenu uključenost i aktivni doprinos građanskom društvu.

S njim se složio i državni tajnik u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta Juraj Božičević koji ističe da je cjeloživotni obrazovni sustav temeljna potpora uspješnom poslovanju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙