FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Seminar za nastavnike "Ljudska prava, migracije, obrazovanje"

ZAGREB, 10. studenog 2004. (Hina) - Međunarodni seminar "Ljudska prava,migracije, obrazovanje - izazov europskim školama danas" za nastavnikeu osnovnim i srednjim školama započeo je danas u Europskom domu uZagrebu u organizaciji Instituta za migracije i narodnosti.
ZAGREB, 10. studenog 2004. (Hina) - Međunarodni seminar "Ljudska prava, migracije, obrazovanje - izazov europskim školama danas" za nastavnike u osnovnim i srednjim školama započeo je danas u Europskom domu u Zagrebu u organizaciji Instituta za migracije i narodnosti.

Cilj seminara je unaprijeđenje obrazovanja učenika u području migracija, etičnosti i interkulturalnih odnosa, a od 10. do 12. studenoga na seminaru sudjeluju nastavnici povijesti, zemljopisa, sociologije, politike i gospodarstva, etike, hrvatskoga i stranih jezika iz zagrebačke IV gimnazije i drugih škola.

Gostuju predavači iz Norveške, prof. Dan D. Daatland sa Sveučilišnog koledža Stavanger i regionalni direktor UN-a za Norvešku Oyvind Gjerde koji su u pozdravnoj riječi naglasili da je to tek uvod u zajedničku daljnju suradnju i razmjenu profesora.

Skup je pozdravio i norveški veleposlanik Knut Toraasen.

Predstavnica Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Alida Matković, načelnica Odjela za međunarodnu suradnju, je rekla da teme poput ljudskih prava, migracija i obrazovanja predstavljaju veliki izazov i odgovornost za profesore, roditelje i učenike, ali i društvo u cjelini te zahvalila svim međunarodnim i hrvatskim udrugama i organizacijama koje su pomogle da se prevladaju brojni problemi posebno oni s kojima su se susretali učenici-izbjeglice.

Seminar je dio međunarodnog projekta "Migracije i interkulturni odnosi" kojeg financira Europska Komisija i u njemu od 2002. do 2005. sudjeluje osam zemalja: Norveška, Njemačka, Portugal, Španjolska, Švedska, Irska, Češka i Slovenija, dok Hrvatska ima status pridružene članice.

Projektom je predviđeno i uvođenje novih pedagoških pristupa u školama koji pomažu razviti u učenika kritički osjećaj vlastita kulturnog identiteta i razumijevanje drugih te povezivanje škola različitih europskih zemalja što projektu, kako je istaknuto, osim informativne daje i pedagošku vrijednost.

Koordinatorica projekta u Hrvatskoj Ružica Čičak-Chand je podsjetila da je sličan seminar "Demokratsko građanstvo-migracije i interkulturni odnosi" u suradnji sa Zavodom za unaprijeđivanje školstva održan u Zagrebu i lanjske godine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙