Taj pad Uprava tvrtke tumači lošim vremenom u ljetnim mjesecima i primjeni novog Zakona o sigurnosti u prometu koji je uveo potpunu zabranu alkohola u krvi sudionicima u prometu. Zbog toga je prodaja piva u Hrvatskoj u ovoj godini pala za 4,6 posto u odnosu na prethodnu, a prodaja Zagrebačke pivovare za 3,9 posto, stoji u pojašnjenju devetomjesečnih rezultata poslovanja koje je objavila Zagrebačka burza.
Razlozi su to smanjenja dobiti u promatranom razdoblju, napominju u Zagrebačkoj pivovari.
Ukupni prihodi pivovare u devet mjeseci ove godine iznose 661,8 milijuna kuna i također su manji, i to za 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok su ukupni rashodi povećani za 12,7 posto, na 479,1 milijun kuna.
Prihodi od prodaje u zemlji ostvareni su u iznosu od 634 milijuna kuna, što je pad od 0,76 posto, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu porasli za 126,5 posto, na 5,09 milijuna kuna.
Zagrebačka pivovara povećala je svoj tržišni udio u odnosu na devet mjeseci lani kada je iznosio 43,8 posto, na 44,1 posto u prvih devet mjeseci ove godine.