U obrazloženju danas donesene odluke odluke Gradskog poglavarstva navodi se da je riječ o bolnici u vlasništvu grada, koja posluje u iznimno teškim uvjetima, prouzročenim nelikvidnošću i nemogućnošću podmirenja obveza prema dobavljačima. Nepodmireni dug dobavljačima za isporučene lijekove, medicinski i ostali potrošni materijal te usluge iz prošle godine iznosi gotovo 52 milijuna kuna.
Navode i da ta bolnica nije bila obuhvaćena djelomičnom sanacijom obveza prema dobavljačima koje je iz proračuna provelo Ministarstvo zdravstva.
Po riječima predstojnika Gradskog ureda za zdravstvo rad i socijalnu skrb Zvonimira Šostara tu bolnicu uz prošlogodišnji dug opterećuje i 21 milijun kuna ovogodišnjeg duga, čime ukupna zaduženost prelazi 70 milijuna kuna.
"Da bi prevenirali bilo kakav nedostatak lijekova, odnosno potrošnog materijala koji bi mogao ugroziti zdravlje bolesnika naravno da smo bili prisiljeni na jedan ovakav korak. Iako je ovo vrlo velik novac to je samo kap u moru potreba koje ima Sveti Duh", rekao je Šostar.
Dodao je da se intenzivno radi na programu sanacije te ustanove i da prve rezultate očekuju već na jesen, jer, kako je rekao, "više nema vremena za čekanje".
Na novinarsko pitanje ima li otpis dijela dugovanja veze s najavljenim otpuštanjem zaposlenih u toj bolnici, Šostar je kazao da neće biti otpuštanja, već da se zaposlenima na određeno vrijeme neće ponovno produljiti ugovori.
Nitko iz bolnice tko ima ugovor na neodređeno vrijeme, bez obzira koji posao obavlja, neće biti otpušten, ustvrdio je Šostar, dodajući da u Svetom Duhu ima oko 200 zaposlenih na određeno vrijeme.