Trajekt je vrijedan 5,7 milijuna eura. Započeo se graditi u riječkom brodogradilištu Viktoru Lencu, ali je Vlada donijela odluku da se taj posao dodijeli Brodosplitovu Brodogradilištu specijalnih objekata (BSO).
Splićani su imali velike probleme u gradnji tog trajekta jer je bivša Vlada kasnila u donošenju odluke o izdavanju državnih jamstava u visini od 90 posto vrijednosti posla. Zbog toga je došlo do pomicanja rokova u isporuci broda, jer je Brodosplitov BSO, kako je rekao njegov direktor Damir Arapović, istodobno gradio brod i nabavljao projektnu dokumentaciju.
Najavljeno je kako bi se novi trajekt, kapaciteta 600 putnika i 100 automobila, mogao u srijedu uključiti u promet na liniji Split- Supetar.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta najavio je da će nacionalni putnički brodar Jadrolinija prihvatiti petogodišnji program obnove bijele flote, vrijedan 114 milijuna eura, koji uključuje gradnju devet brodova u hrvatskim brodogradilištima te nabavu jednog polovnog trajekta.