Riječ je o iznimnom događaju koji označava završetak starog sna povezivanja Rijeke i Zagreba, istaknuo je Sanader.
Premijer je najavio da će Vlada, budući je ostalo još novca u proračunu tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb, uskoro razmotriti nastavak izgradnje punog profila na toj autocesti, čime bi ona bila u potpunosti završena.
Program cestogradnje mora se nastaviti, do Splita pa i do Dubrovnika, i treba voditi računa o nizu projekta u cestogradnji, poput koridora V.c, autocesta do Macelja, Rupa, kazao je Sanader.
Premijer je naglasio da je program cestogradnje zajednički projekt Matešine, Račanove i njegove Vlade u kojem "naše male razlike postaju nebitne".
Promet posljednjom, 13,8 kilometara dugom dionicom od Vrbovskog do Bosiljeva 2, bit će otvoren oko 17 sati, kada se uklone stari i postave novi usmjerivači prometa, u čvoru Bosiljevo i čvoru Vrbovsko, te promijeni i prilagodi vertikalna i horizontalna prometna signalizacija.
Otvaranjem i te posljednje dionice, put autocestom od Zagreba do Rijeke skraćen je na oko 1 sat i 20 minuta.
Od ukupno 146,5 kilometara moderne ceste Rijeka - Zagreb, u punom profilu autoceste, sagrađeno je 90 kilometara, dok je 56,5 kilometara sagrađeno u poluprofilu. Na cijeloj autocesti sagrađeno je trinaest tunela, te oko dvadesetak mostova i vijadukata.
Cestarina od Zagreba do Rijeke za osobne automobile bit će 56 kuna.
Tvrtka Autocesta Rijeka-Zagreb prošle je godine naplatila cestarina u iznosu oko 300 milijuna kuna.