FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U SRIJEDU SVEČANO OTVARANJE ZADNJE DIONICE AUTOCESTE ZAGREB-RIJEKA

ZAGREB, 22. lipnja 2004. (Hina) - Kada se u srijedu, 23. lipnjasvečano otvori i posljednja dionica Vrbovsko-Bosiljevo 2, to ćesimbolično označiti i kraj izgradnje autoceste Zagreb-Rijeka i njezinootvaranje za promet u cijeloj dužini od 145,6 kilometara.
ZAGREB, 22. lipnja 2004. (Hina) - Kada se u srijedu, 23. lipnja svečano otvori i posljednja dionica Vrbovsko-Bosiljevo 2, to će simbolično označiti i kraj izgradnje autoceste Zagreb-Rijeka i njezino otvaranje za promet u cijeloj dužini od 145,6 kilometara.

Posljednju dionicu Vrbovsko-Bosiljevo 2 otvorit će, kako je najavljeno, premijer Ivo Sanader.

Sat vremena nakon svečanosti otvaranja koja je zakazana za 12 sati, autocesta bi, negdje iza 13 sati mogla biti predana korisnicima na uporabu, najavio je predsjednik Uprave tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ) Zoran Klarić.

Nakon otvorenja cijele autoceste, od Zagreba do Rijeke vozit će se oko sat i 20 minuta, procjenjuju u ARZ-u.

Dionica Vrbovsko-Bosiljevo 2, duga je 13,5 kilometara, ukupna vrijednost radova na njoj iznosi 600 milijuna kuna, odnosno oko 80 milijuna eura ili 5,88 milijuna eura po kilometru.

Na toj su dionici izgrađena dva tunela i četiri vijadukta ukupne duljine 3,9 kilometara koji čine 29 posto duljine cijele dionice, a kako je riječ o složenom brdskom terenu to je nešto povećalo cijenu gradnje.

Dionica je izgrađena kao autocesta u dužini 5,4 kilometara od čvora Vrbovsko do vijadukta Zečeve Drage, te od Bosiljeva do vijadukta Severinske Drage, te kao poluautocesta u duljini 8,1 kilometar između vijadukata Zečeve Drage i Severinske Drage.

Od ukupno 146,5 kilometara moderne ceste Rijeka-Zagreb u punom profilu autoceste bit će 90 kilometara, dok će 56,5 kilometara biti izgrađeno u poluprofilu. Na cijeloj toj autocesti sagrađeno je 13 tunela, te oko dvadesetak mostova i vijadukata, kazao je Klarić.

Radovi su financirani iz dugoročnih kredita Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj, te Njemačke razvojne banke KfW, kao najpovoljnijih izvora na financijskom tržištu, te iz kredita Zagrebačke banke uz vrlo povoljne uvjete.

Klarić je kazao da će cestarine od Zagreba do Rijeke za osobne automobile iznositi 56 kuna.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙