FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KOVAČ O OBNOVI KRČKOG MOSTA, NAJAVA DA ĆE ODRŽAVANJE IMATI PRIORITET NAD GRADNJOM NOVIH AUTOCESTA

ZAGREB, 8. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatske autoceste (HAC) potpisale sudanas ugovor s tvrtkom Viadukt o sanaciji malog luka Krčkog mosta, atom je prigodom predsjednik Uprave HAC-a Stanko Kovač najavio da će od2005. u HAC-ovim planovima prioritet imati investicijsko održavanjepostojećih autocesta, pred gradnjom novih autocesta.
ZAGREB, 8. lipnja 2004. (Hina) - Hrvatske autoceste (HAC) potpisale su danas ugovor s tvrtkom Viadukt o sanaciji malog luka Krčkog mosta, a tom je prigodom predsjednik Uprave HAC-a Stanko Kovač najavio da će od 2005. u HAC-ovim planovima prioritet imati investicijsko održavanje postojećih autocesta, pred gradnjom novih autocesta.

Ugovor koji je HAC danas potpisao s Viaduktom predviđa sanaciju malog luka Krčkog mosta, vrijednost radova je oko 25 milijuna kuna (bez PDV-a), a rok za dovršetak je najkasnije do kraja 2005.

U sanaciji Krčkog mosta predstoji još i sanacija velikog luka, koja se planira započeti ove godine, a cijela bi sanacija trebala završiti do 2007., kazao je Kovač.

Sanacija Krčkog mosta započela je 1998., do sada je izvršena sanacija osam stupova malog luka, a vrijednost tih radova bila je 24 milijuna kuna.

Planirana vrijednost radova i nadzora sanacije Krčkog mosta je 15,7 milijuna eura, a ta su sredstva osigurana iz kredita Svjetske banke.

Kovač je podsjetio da se u programu HAC-a 2001. - 2005. značajan dio odnosio na izgradnju novih autocesta, ukupno 450 kilometara, od čega se 422 kilometra odnose na autoceste HAC-a. Sanacija se pak odnosi na 200 kilometara postojećih autocesta, te Krčki most, a u to je uloženo više od sto milijuna eura osiguranih kreditima Europske investicijske banke, EBRD-a i Svjetske banke.

Cilj programa je da se do 2005. sve postojeće autoceste dovedu u dobro stanje, tako da od tada to više ne bude sanacija, već investicijsko ulaganje koje će, kaže Kovač, imati prioritet u odnosu na gradnju novih autocesta, čija bi gradnja ovisila o razlici prihoda i rashoda HAC-a.

Kovač je objasnio da se priprema novi programa 2005.-2008. u kojem su i projekcija prihoda, otplata kredita, održavanja, rashoda, te, nakon što se vidi kolika je razlika prihoda nad rashodima, daje simulacija koliko se može utrošiti na gradnju novih autocesta, te koji su pravci u opciji, npr. prema Dubrovniku, Sisku i sl.

Vlada nakon toga može reći što bi se od toga gradilo, ili bi se gradila samo na jednom pravcu, ali se ne bi prelazio iznos koji se predvidi, kazao je.

Na upit što bi to značilo za gradnju novih autocesta, Kovač je odgovorio da HAC u prijedlogu projicira i deficit HAC-a. Ako Vlada ocijeni da je deficit prihvatljiv dobro, ako ocijeni da je previsok onda će se smanjivati deficit, kazao je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙