FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OI: PREDSTAVLJEN PROJEKT "HRVATSKA KUĆA"

ZAGREB, 18. lipnja 2004. (Hina) - U prostorijama "Jamnica Olympiccentra" u Zagrebu danas je predstavljen projekt "Hrvatska kuća naOlimpijskim igrama u Ateni", koji je realizirao Hrvatski olimpijskiodbor uz pomoć sponzora.
ZAGREB, 18. lipnja 2004. (Hina) - U prostorijama "Jamnica Olympic centra" u Zagrebu danas je predstavljen projekt "Hrvatska kuća na Olimpijskim igrama u Ateni", koji je realizirao Hrvatski olimpijski odbor uz pomoć sponzora.

Predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša kazao je kako će se ovim projektom omogućiti predstavljanje hrvatskog gospodarstva, turizma i gastronomije na poprištu Olimpijskih igara u Ateni, dok će "Hrvatska kuća" biti i mjesto gdje će slaviti uspjesi hrvatskih sportaša, dogovarati poslovna suradnja i obavljati novinarski posao kroz susrete sa sportašima.

Projekt ne bi uspio, kazao je Mateša, da poznati hrvatski gospodarstvenik u Ateni Slavko Šimunović nije simbolično, za jedan euro, ustupio HOO-u prostor od 7.500 kvadratnih metara u kojemu će biti kuća sa terasom i bazenom, press-centar, teniski tereni, vrt i malonogometno igralište.

Povodio sam se isključivo svojim domoljubljem i ljubavi prema sportu, kazao je Šimunović, dodavši kako su brojni uspjesi hrvatskih sportaša širom svijeta pomogli i njemu i njegovu poslu, pa stoga ni trenutka nije dvojio ustupajući prostor za "Hrvatsku kuću" u Ateni, koja će se nalaziti u središtu grada, u Marroussiu, niti dva kilometra od Središnjeg sportskog parka OAKA u kojemu su Olimpijski stadion i glavni press-centar.

Press-centar u "Hrvatskoj kući" opremit će najsuvremenijom tehnologijom Hrvatski telekom, za gastronomski dio zadužena je ekipa od četiri kuhara Podravke na čelu sa "chefom" Draženom Đuriševićem, vinsku kartu osigurali su Kutjevački podrumi, vodu i mineralna pića Jamnica, dok će u kući biti postavljen i info-punkt Hrvatske turističke zajednice sa brojnim turističkim materijalima o Hrvatskoj.

Nastojali smo okupiti sve najbolje "brandove" koje ima hrvatsko gospodarstvo, kazao je nakraju glavni tajnik HOO-a Ivica Miočić-Stošić, kako bi se uklopili u najvažniji "brand" Hrvatske u Ateni, a to su hrvatski sportaši.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙