Budući je Grad Zagreb jamac za obveze ZET-a iz tog kredita, danas su gradonačelnica Vlasta Pavić, predsjednik uprave Zagrebačke banke i član Uprave Kommunalkredit Austrija Pascal Becker potpisali i ugovor o jamstvu.
Programom obnove tramvajskog podsustava u Zagrebu predviđeno je uvođenje sustava nadzora i upravljanja prometom, sustava naplate prijevoza te modernizacija i rekonstrukcija remize Trešnjevka, kao i generalni popravak i modernizacija tramvaja tipa TMK 310.
"Time će se unaprijediti i poboljšati ukupna infrastruktura javnog gradskog tramvajskog prijevoza", istaknuto je na svečanosti potpisivanja ugovora u Dvercima.
Osim toga, bit će instalirana i tehničko-operativna platforma za uspostavljanje i održavanje prijevoza niskopodnim tramvajima koje ZET uvodi u promet 2005.
ZET će, rečeno je, time ponuditi građanima i svim korisnicima javnog gradskog prometa poboljšan, moderan i efikasan gradski prijevoz.
Aranžeri i davatelji kredita su Kommunalkredit Austria - austrijska banka specijalizirana za financiranje javnog sektora s aktivom od 12,2 milijarde eura i Zagrebačka banka koja tradicionalno podržava projekte Grada Zagreba i trgovačkih društava Grada, među kojima je i nabava 70 niskopodnih tramvaja TMK 2200 od konzorcija Crotram te 26 autobusnih vozila za javni gradski prijevoz.
Kredit od 48 milijuna eura dosad je najveća financijska transakcija u ZET-u.