FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIJEVOZNICI NEZADOVOLJNI DOPUNAMA PRAVILNIKA O DOZVOLAMA ZA PRIJEVOZ PUTNIKA

ZAGREB, 26. svibnja 2004. (Hina) - Grupacija putničkog prometa priHrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) izrazila je danas nezadovoljstvonedavno donesenim dopunama Pravilnika o dozvolama za obavljanjelinijskog prijevoza putnika za koje smatra da će unijeti nered uputnički prijevoz te je zatraženo njihovo ukidanje.
ZAGREB, 26. svibnja 2004. (Hina) - Grupacija putničkog prometa pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) izrazila je danas nezadovoljstvo nedavno donesenim dopunama Pravilnika o dozvolama za obavljanje linijskog prijevoza putnika za koje smatra da će unijeti nered u putnički prijevoz te je zatraženo njihovo ukidanje.

Voditelj grupacije, koja okuplja prijevozničke tvrtke sa polovicom od 4.600 registriranih autobusa u Hrvatskoj, Davor Vidmar iznio je to na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj su bili i predstavnici poduzeća za cestovni putnički prijevoz, kao i predstavnici resornog Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka.

Grupacija zamjera i načinu na koji su dopune donesene, jer se nije konzultirala struka.

Upozoreno je na odredbe Pravilnika prema kojima Ministarstvo, odnosno upravno tijelo županije nadležno za poslove prometa može izdati dozvolu za novu liniju, ako se poveća broj putnika ili puste u promet novoizgrađene ceste, a ista tijela mogu izdati dozvolu za novu liniju - direktnu na temelju mišljenja o prometnoj i gospodarskoj potrebi za uvođenje nove linije jedinice lokalne samouprave.

Vidmar smatra da su ti članci nepotrebni i da se njime zaobilazi postojeći pravilnik o usklađivanju voznih redova. O povećanju putnika ne može biti ni govora, jer prijevoznička poduzeća već godinama bilježe smanjenje broja prevezenih putnika, a i "čudno" mu je da načelnik općine ili gradonačelnik može dati suglasnost za novu županijsku liniju bez znanja HGK. .

Zabrinuti smo za svoju egzistenciju, koju osim ovog mogućeg kaosa zbog dopune Pravilnika, još ugrožava siva ekonomija koja je uzela maha, kazao je Vidmar.

Pomoćnik ministra Igor Maly kazao je da je Uprava za ceste Ministarstva odlučilo tako zbog brojnih zahtjeva i pritiska županijskih vlasti kroz koje će prolaziti nove autoceste da bi se zadovoljile potrebe putnika. Kako nije bilo vremena za usklađivanje voznih redova do 30. lipnja, kada se puštaju u promet nove dionice autocesta, ministar Božidar Kalmeta iskoristio svoje zakonsko pravo i tako odlučio, istaknuo je. Naglasio je da do kraja kolovoza Ministarstvo mora uskladiti cjelokupnu prijevozničku i cestovnu zakonsku regulativu sa onom u EU, pa im je to prioritet.

No neki predstavnici poduzeća nisu bili zadovoljni tim odgovorom. Tako je direktor varažinskog Auto prometa Ivan Biškup napomenuo da na liniji Zagreb-Split dnevno ima čak 36 polazaka, te je ocijenio da se ovim dopunama "nekom pravi usluga i da će time prijevoznici dobiti kukolj u svojim redovima". Direktor Panturista Dean Čebohin drži upitnom opravdanost dopune i smatra da pritisci sa terena ne mogu biti razlog njihovog donošenja, jer je bilo dovoljno vremena za poštivanje procedure i usklađenje voznih redova.

Maly je odgovorio da su dopune rezervna varijanta po kojoj bi se omogućilo prijevoznicima i županijama da podmire prijevozne potrebe u turističkoj sezoni po potrebi, a da će stručne službe nadležnih tijela ocijeniti njihovu opravdanost.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙